sreda, 24. maj 2017

Dogaja se

Komaj sledim vsem dogajanjem....

Od prejšnjega tedna imam končno nov telefon, ki dela hude slike in s katerim sem končno začela uporabljati novejše tehnologije.
Se še lovim in učim ... in zraven skoz na telefonu visim... kot kakšna najstnica...

Tako, da je zdaj pri meni Instagram, pa Etsy Shop Updates.
In skoraj pozabim, da imam še tale blog.

Na Instagramu se počasi konektam tudi z nekaterimi blog kolegicami. Zaenkrat sem navdušena.
Vesela sem, da mi je uspelo tudi priti na srečanje v soboto in da sem se vsaj za silo načvekala.
In spoznala nekaj novih super punc.

Dogovarjam se za eno novo sodelovanje in v ta namen sem osvežila moje obeske sovice, da jih ponudim v drugih barvah.



Nekaj pomladne svežine so dobile tudi vrtnice


In zdaj, ko pišem tale post, sem dobila novo idejo za še eno prenovljeno različico obeska ;)

Če me katera želi poiskati na Instagramu, je tule moj profil instagram.com/dusicrafts

Pozravček vsem

PS: Da ne delam nove objave... dodajam še čisto frišne današnje poletne kreacije



In še skupaj s sovicami


4 komentarji:

  1. krasne tvoje novitete in super, da ti telefon služi, tako kot je treba.
    no, sem si šla končno račun pri instagramu naredit

    OdgovoriIzbriši
  2. Duši še dobro, da si se spomnila, saj si objavila prekrasne obeske! Pa tudi tvoja/zdaj moja rožica je prekrasna - moji šolski otroci so bili navdušeni :-)
    Lepo te je bilo srečati, upam, da še kdaj, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. No končno sem spoznala tudi tebe!!!!....lepo te je bilo videti in ta tvoja izjava, da si se vsaj za silo načvekala!?!....imam rešitev!!!!! bo treba drugič bolj TOČNO prit na mesto srečanja, a ne???????:-))
    Nova kolekcija je fantastična, še posebno sladoled je ...uh...lizajoč!!! Naše tamale se zahvaljujejo za špangico....obema je strašno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje ustvarjanje nima meja. :-) Čisto sem navdušena nad sladoledimi obeski. Uf, sem si oddahnila, ker moj "drvarski" stisk roke ni pustil posledic... Hvala za špangico. :-)

    OdgovoriIzbriši