sobota, 27. maj 2017

Danes se poročita R in M

Nov vikend, nova poroka.
Tokrat sem tudi gost na poroki.
In čeprav zadnje čase zelo redko posegam po papirju, sem si tokrat vzela čas in se potrudila.
Tako je nastala moja prva poročna voščilnica

Poigrala sem se z novo pridobitvijo - MD šablono telohov.
Dolgo sem se upirala nakupu. Pa sem pri zadnji Rayher veseli nedelji le podlegla :)


Trem velikim cvetom teloha sem dodala še nekaj popkov.
Za dodatno polnost cvetnega aranžmaja pa so poskrbele spominčice oziroma vršički.


Tokrat prvič sem tudi sama naredila kuverto. Celo dve.
Saj je bila prva premajhna kljub vsem merjenju.


No, tako... to je bilo malo izleta v papirčkanje. Samo za prijatelje.
Zdaj pa nazaj k šivanki, prejci in filcu.

Uporabljene šablone MD:
- COL1394 Eline's Helleboras
- CR1307 Tiny's forget me not
- COL1397 Abeceda Charming &  COL1405 Številke Charming

Izzivi:
craft-alnica.blogspot.si/2017/05/izziv-186-sopek-cvetja
mariannedesignkreadivas.blogspot.si/2017/05/challenge-34-alles-geht-mit-marianne
mariannedesigndivas.blogspot.si/2017/05/challenge-17-anything-goes-with-minimum

15 komentarjev:

  1. Romantično in čudovito potovanje v papirčkast svet! Tudi v tem svetu ti gre prav tako krasno od prstov. ;) Prekrasno si uporabila telohe na poročni voščilnici. Za prijatelje se je vredno potruditi. Se že veselim, kaj bo nastalo s prejico, filcem in šivanko. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi tukaj si odlično opravila svojo nalogo:), zelo lepo, nežno voščilnico si naredila. Tudi papirnate vode ti niso tuje:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Prečudovita voščilnica v krasnih nežnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi v živo je bila čudovitaaa. Pa hvala za super družbo na poroki ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita poročna voščilnica. MD telohi so krasni v zimski, spomladanski ali poletni izvedbi.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna je! tem cevtovom teloha se je res težko upreti. Jaz še vztrajam, ampak ne vem koliko časa bom zdržala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna poročna voščilnica in tako bogata s cvetjem. Sem vesela, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Še dobro, da si podlegla, saj si ustvarila čudovito romantično čestitko, ki bi je bil vesel vsak poročni par :-)
    Prijeten teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh, le vrni se še kdaj k papirju :) Enkratna voščilnica, prefinjena, nežna ... Lepo si namestila cvetove, liste, popke ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Res je čudovita Duši! Nežna kot mora biti in lepo okrašena. Moraš večkrat poseči po papirju! Res lepo!

    OdgovoriIzbriši
  11. No vidiš, jaz uporabim tovje filc rožice, ti pa se lotiš papirčkanja - kako sva dober par ;). Opažam, da ti papri sploh ne dela nobenih težav- si ga popolnom aposvojila in ga obvladaš tako dobor kot filc :). Čudovita voščilnica, tkao bogata in sploh TOP! Thanks for sharing your artwork with us at CRAFT-alnica :)!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako prikupno romantična. Kdor zna, pač zna... tud papirčki ti ne povzročajo lih težav. Pekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tako nežna, elegantna in romantična voščilnica ...

    OdgovoriIzbriši
  14. ooo kako lepa poročna voščilnica in zelo lepi so tvoji telohi :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita poročna čestitka. Če sem bila do zdaj prepričana, da šablone teloha ne potrebujem, si me s to objavo že omehčala :). Lp

    OdgovoriIzbriši