sreda, 21. december 2016

Moj Etsy v letu 2016

Danes bom samo malo važna :)

Moje zveste spremljevalke ste verjetno že opazile, da se mi letos "dogaja" Etsy.

Pred kratkim sem govorila z ustvarjalno kolegico, ki jo zaenkrat še nesupešno spravljam, da tudi ona odpre trgovino na Etsy.
In mi je rekla, a nisi ti imela lani konec leta 300 prodaj, zdaj pa 700. Kot kaže me spremlja bolj kot si mislim, ali pa ima res tako dober spomin...

Pa sem šla in prebrskala moj FB ter našla objavo iz 21.12.2015


Pred letom dni sem imela 306 prodaj.
Danes pa 750 prodaj v prvi in še 68 prodaj v drugi trgovini.


Ni slabo :)

Če še katera ne pozna mojih dveh trgovinic, potem vabljene k ogledu
www.etsy.com/shop/DusiCrafts
www.etsy.com/shop/FeltHairBoutique

Kakšen zapis več o izkušnjah in namigih za Etsy naredim po novem letu, ko se bo situacija malce umirila.

Zdaj me še čaka nekaj zadnjih domačih naročil.
Pisanje in pošiljanje voščilnic pa se bo kot kaže zavleklo v naslednji teden.
Hvala vsem, ki ste mi že poslale svoje voščilnice. Super so! Vsak dan nas kakšna razveseli.

6 komentarjev:

  1. sem zelo vesela, da ti takole laufa, tvoje kreacije so prav osupljive!

    OdgovoriIzbriši
  2. Če se človek namatra je fino, da je tudi rezultat...ti nisi imela samo srečo (izbira pravih stvari za prodajo) ampak tudi trdo delo, potrpežljivost, ogromno volje...V teh časih je zame to najlepši stavek (se vidi da sem privatnica)..., nekomu je uspelo pospešiti prodajo in to s stvarmi v katerih uživa ...da bi samo še trajalo in trajalo. Pridnost in poštenost je bila vedno vrlina, ki se je vrnila (enkrat že, v teh časih malo kasneje a se JE). Želim ti, da bi leto 2017 zaključila spet z istim stavkom, kot 2016.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, a si morala... zdej mam pa solze v očeh...
      Hvala ti od srca! Tako lepo si tole povedala <3

      Izbriši
  3. Podpišem pod Mojco, tako krasne stvari, naj bo vsaj x2 spet naslednje leto... prekrasne stvari delaš...

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz se podpišem pod Mojcino izjavo. Pridna si, delovna in zato je rezultat tukaj. Čestitke za povečano prodajo, naj samo še raste.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vesela sem zate, da se ti prodaja povečuje in je vedno več takšnih, ki si želijo imeti doma tvoje male mojstrovine. Res si občudovanja vredna! Naj bo tako uspešno tudi prihodnje leto.
    Lepe in mirne praznike!

    OdgovoriIzbriši