ponedeljek, 21. november 2016

Novi sovji obeski

Na željo stranke sem naredila modro izvedbo dekorativnih sovic.


Ker je delati naenkrat 12 identičnih obeskov kar malce mučno, so mi vmes misli uhajale k novim idejam.



Tako so kar vmes nastali tudi novi sovji obeski za ključe.
Že zadnjič pri kreiranju božičnih belo-sivo-rdečih sov je padla ideja za malce spremembe in da velike sovje zenice narejene z gumbki nadomestijo majhne zenice narejene z vozličkom.


Za prvo rundo sem izbrala jesenske barvne odtenke.

Božične sovice si lahko ogledate v tej objavi dusiustvarja.blogspot.si/2016/10/christmas-owl-ornament

Dodajam pa še fotografijo ta "starih" gumbkastih sovic

5 komentarjev:

  1. Te so še bolj luštneeee, ker imajo take cute okice. Lepo, da si razširila barvno ponudbo. To bo TOP ziher.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa daj no! :-) Kako lušne sovice. Vse barve jim pašejo. Moram reči, da so mi te nove, z manjšimi zenicami, za odtenek bolj kjut. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Svetovne sovice. Te jesenske so mi sploh ljube.

    OdgovoriIzbriši
  4. Gumbki ali vozlički, vse so cakane ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Duši, perfektno. Sovice so tako čudovite, da bi jih kar gledala in gledala!

    OdgovoriIzbriši