ponedeljek, 07. november 2016

Christmas ornaments - Santa helpers

Sezona je v polnem teku.
Tudi vreme se nagiba počasi k zimi.
Ja, danes zjutraj so bila na strešnem oknu že prve snežinke.

Nov obesek, ki se ga je spomnila ena stranka, je narejen.
In to je glavni božičkov pomočnik Elf.



Pripravila sem set obeskov, ki predstavljajo osnovno božičkovo ekipo.





Palčka sem naredila s pomočjo božičkovih šablonc s kar nekaj popravki. Predvsem sem mu morala zožati oblačila :)

Prijavljam k MD izzivu
mariannedesignkreadivas/challenge-27

I created Elf ornament using MD Santa die COL1391 with some changes

9 komentarjev:

  1. S temle ožanjem oblačil si me pa presenetila...jaz sem pa vedno mislila, da se redi samo božiček, palčki pa skačejo okol in okol in so vsi fit. So pa lušni....še malo, pa se bo ta četica odpravila na delo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, sej sej... A veš kak bi bil palček, če bi mu naredila oblačila po original božičkovem kroju...

      Izbriši
  2. Hihi. Ta je pa dobra. Zožanje oblačil ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Itak, da so cukerčki. :-) Super si zožila božičkova oblačila, da jih je palček lahko oblekel. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. To pa je res prava božičkova ekipa. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si se znašla in palčku naredila tesno prilegajoča oblačila. Božičkova bi res preveč visela z njega. Navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  6. Simpatična zimska kolekcija. Pa še na novo si skreirala oblačilca za palčka. Super!

    OdgovoriIzbriši