torek, 25. oktober 2016

Roza novoletne voščilnice

Tudi sama sem se pridružila dobrodelni akciji  pri Europa Donna





Dodajam še fotko voščilnic pred zadnjim popravkom

Mi je moj superjunak rekel, da mu niso všeč snežaki, ker zgledajo žalostni. Pa sem jim dodala še usta, seveda takšna taprava kot jih imajo snežaki.

craft-alnica/izziv-171-roza-novoletne-voscilnice

Ker so snežaki od MD, prijavljam tudi MD izzivu
mariannedesignkreadivas/challenge-27

10 komentarjev:

  1. No, tako z usti so tudi meni bolj všeč. Lušne rozike ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo luštkani snežaki....tudi sama menim, da jim usta lepo pašejo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dusi, na ED bodo zelo vesele tvojih čudovitih voščilnic. Prav prikupno rozasto praznične so :-)) Krasne snežake si naredila.
    Hvala ♥ ker si dobrodelna in vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši









  4. Superjunak imam popolnoma prav snežaki z usti so veliko bolj veseli in luštni.
    Duši, hvala, da si se nam pridružila v dobrodelnem rožnatem izzivu. Lp Lili




    OdgovoriIzbriši
  5. Hihi, luštni so. Vidim, da imata superjunaka zadnjo besedo ;-) Usta jim res pašejo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res so snežaki z usti veliko bolj prijazni.
    Simpatičen trio v roza odtenkih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Iii lepički so in jaaa usta jim pašejo. Otroci so najboljši kritiki :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoj superjunak ti je dal zelo dober nasvet. :-) Lušni snežakeci za dober namen so nastali.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo jim pašejo usta. Krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  10. Jej, kako simpatični snežaki.

    OdgovoriIzbriši