torek, 20. september 2016

Rojstnodnevne voščilnice s tridelno torto

Nedelja popoldan, deževno vreme in Kati na obisku z novimi hudimi šaloncami....
Aaaa, spet nekaj kar moram nujno imeti.

Skupaj s superjunakoma smo se navduševali in veselo ustvarjali

Jaz sem za osnovo vzela potiskan papir z barvitimi napisi in ga prekrila s pavsom.


Naredila sem tri. Pri prvi sem imela še dovolj vseh izrezkov in imajo posamezne plasti bele kjuti obrobe. Ostali dve sta bolj minimalistični.


Takole pa sta ustvarjala moja dva superjunaka
Pri tem sta rabila pomoč pri lepljenju, ker so nekateri delčki res čisto majhni

Eden je naredil dvobarvno voščilnico
Drugi pa se je odločil za bolj pisano izvedbo

11 komentarjev:

  1. Kako čudovite so, luštne in pisane.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiii, kuk sem jaz fajn :-P Z napisom mi je ful všeč. Tele torte so res zakon.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja obe sta fajn :))) Tele torte so pa res hude in te voščilnice, tako od tamalih, kot tvoje Dusi so zelo simpatične.

    OdgovoriIzbriši
  4. in ena tale lepotica je danes prišla k meni - najlepša ti hvala! res je prav posebna tale torta in še ta krasen dimenzionalen efekt - prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  5. u kako ste bili pridni in super so vam uspele!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo še ena, ki je delala cigu-migu tortice. Pohvali oba supermena...všeč mi je, da so tudi fantje tako zagrizeni pri papirčkanju. Dober tim ste, vse pohvale. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi... sam ti morš pridet naokoli, pa imamo končno ta pravi izraz za tele torte

      Izbriši
  7. Res ste super tim in krasne voščilnice ste naredili. Samo pazi, da daš poštarju navodila kako naj jih nosi okoli, da ne bodo še bolj cigu-migu ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super malo raztresene tortice so nastale ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Slastne tortice ste "spekli". :-) Všeč mi je tvoja ideja, da s pavsom umiriš pisano ozadje. Tvoja superjunaka sta pa prava mala umetnika. Zelo sta mi všeč njuni voščilnici. Konkurenca raste! :-))) Super ekipa ste.

    OdgovoriIzbriši
  10. A ni dovolj, da imaš pri ustvarjanju za družbo Katarinco, sedaj pa še tvoja dva superjunaka:) - saj boste konkreten team iz Trbovl. Kot je rekla Mojca: cigu-migu tortice so pa super. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši