petek, 30. september 2016

Minimalistične rdeče bele voščilnice

Tele voščilnice so bile narejene že pred dnevi in čakale na fotkanje...
Pa se je ves čas nekaj drugega dogajalo...
In tako sem jih ravnokar pofotkala pod lučjo namesto pri naravni svetlobi :(
Pač lovim zadnji dan za CC izziv.





Hotela sem narediti minimalistično rdeče belo voščilnico.
Na koncu nisem z nobeno ravno zadovoljna.
Ampak so pa vse spodobne za pošiljanje.

Prvi poskus samo darilca na majhni 10x10 osnovi

Drugi poskus malo večja dimenzija z dodanim napisom in malce srebrne sledi pod njim.

Tretji poskus na večji kvadratni osnovi z zelenjem in belim špricanjem ...

Četri poskus pa ni za javnost...

Tako, še prijava na izziv
cottagecutz-challenge-6-holiday

9 komentarjev:

  1. meni se zdijo luštne kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštne so. Škoda, da nisi mal več smušinga uporabla, bi bla lepa podlaga ;-) Darilca so mi zelo všeč drugače. Ko pridem malo k sebi, se kaj oglasim, da vidim v živo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čisto OK so. Kje pa piše, da morajo biti vse voščilnice bogate? A niso najvažnejše dobre misli, ki so zapisane v njih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Se podpišem pod MOI - res mislimo, da moramo narediti vse zelo bogato:) - ampak tudi tvoja kot marsikatero enostavno voščilo ima vrednost v svojem sporočilu in pozornosti. Pa še to: kljub temu, da niso bogata so lepa:) Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem vedano za takšne minimalistične. Zelo so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč so mi tvoje minimalistične voščilnice! Lepe!

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni so pa tvoje minimalistične voščilnice zelo všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni so vse čudovite in všeč ravno zaradi minimalističnega sloga.

    OdgovoriIzbriši