sreda, 20. julij 2016

Christmas ornaments - Santa Clause and Panda Bear

Nadaljujem z dopolnitvami kolekcije, variacijami.

Tokrat najprej Božiček na belem ozadju.
Sem nameravala sicer ostati pri samo osnovni verziji Božička na modrem ozadju.
Pa sem vseeno poskusila tudi s to opcijo.





Potem pokažem dvostranski personaliziran okrasek, ki ga je že prejel en mali velik junak.

Na koncu pa še novoletni obesek s Pando.
Tokrat sem malce razočarana nad MD šablonco.
Naročena v prednaročilu in težko pričakovana.
Potem pa mi je delalo kar nekaj težav sestavljanje in prilagajanje delčkov iz filca.
Pa še s končnim rezultatom nisem najbolj zadovoljna.
Ker pa sem bolj zategle sorte, bom naredila še kakšen testni primerek.



Uporabljene šablone:
- Medved Panda MD COL1409
- Božiček MD COL1391

Prijavljam na izziv:
mariannedesignkreadivas.blogspot.si/2016/07/challenge-24-alles-geht-mit-marianne

6 komentarjev:

  1. Iiii, men je pa pandika kul. Moram probat kakšno iz papirja ;-) Se sploh ne morem navadit na tale Christmas in July. Pa jih je kar nekaj navalilo. Mene ne potegne, čeprav sem že 2x v rokah "nove" CC pingvine držala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Božiček dobro izpade tako na modri kot beli podlagi Tale panda pa je tudi super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Duši, imaš požegnano:), da lahko delaš naprej. Vse variante so luštne, na pandico se boš pa tudi navadila - saj je cortna. Pozdravček<3

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav posrečeni so :-)) Lepo si jih sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne vem kaj te je jezilo pri pandi, meni super zgleda. Božičku pa pašeta obe podlagi.

    OdgovoriIzbriši