sreda, 15. junij 2016

Voščilnice za domača praznovanja

V zadnjem času sta praznovala moj mož in moja sestra.
V ta namen smo naredili kar nekaj voščilnic.

Tale je moje delo. Z njo sem presenetila sestro z novo šablonco. Presenečenje je uspelo.
Ko je voščilnico vzela v roke, je bilo prvo vprašanje "Kaj maš to za eno šablonco za robove".
Ona namreč že ima šablono krog od MD z istim motivom roba.
No, ko je odprla, da bi prebrala posvetilo, ji je bilo pa hitro jasno :)




Prijavljam v Tinino galerijo
najlepsi-par.si/galerija-junij-2016/

BTW... končno imam šablono sivke, ki je bila toliko časa razprodana. Vrhunska je!
Takole pa sta voščilnici sestavila moja dva junaka.


Dodajam še tiste, ki smo jih skupaj naredili za atija. Ko smo to delali, je bil aktualni izziv pri Craftalnici embosirano ozadje. Tolk o ažurnosti objave ;)


Dodajam še skupinsko čestitk, ki jih je dobil od svojih otrok in od nečakov.


13 komentarjev:

  1. Kako ste bili pridni! Lušne so vse po vrsti, tvoj šopek je krasen! Zelo lepo presenečenje si ji pripravila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojoj Duši, pa ti imaš cel pušeljc umetnikov pod streho. Saj ne vem, kdo je izdelal lepšo, ti ali ostali družinski člani.....ladja, avion, presenečenje za sestro (le kdo ne bi bil navdušen, če bi odprl stran in zagledal šablono)... Ustvarjalci še ne bodo izumrli....čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi je Mojca vzela besede iz ust:), tudi jaz sem te hotela vprašat, če ste v vaši družini sami ustvarjalci. Super lepe voščilnice, ena bolj zanimiva kot druga:) Da je bila pa sestra vesela šablonce:) - le katera je ni. Saj tako živimo in zapravljamo samo še ustvarjalni material:)))) Pozdravček še 1x:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštn si se spomnila za Jasmino ampak barve pa niso ravno njene ;-) al kaj. Pridni so bili tudi otroci, ki so presenetili ata in strica!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, Duši, ste pa res ena umetniša družina. Prava paša za oči je vse skupaj. In vse je čudovito in zelo natančno izdelano. Bravo vsem in čestitke slavljencema.

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo koliko lepih voščilnic si naredila :-)) Prav za vse priložnosti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, koliko lepih voščilnic na kupu. Eno lepše od drugega. Tale robna šablona je res lepa, sivka pa itak zakon.

    OdgovoriIzbriši
  8. Res so enkratne..ena lepša od druge :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuu, ste bili pa res pridni! Krasno ti je uspelo presenečenje za sestro. Sivka je fantastična. Jaz tudi čakam poštarja, da mi prinese šablono sivke, pa še cel kup drugih, ker ko naročam pač ne morem ustaviti <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasen nabor tematskih voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tvoje oz. vaše presenečenje je popolnoma uspelo. Voščilnica s sivko mi je bila zelo všeč, učinek wau, ko sem se zavedala, da si mi podarila ravno robno šablonco, pa je bil nepozaben. Hvala še enkrat za darilca in pozornosti. Otroci so se pa sploh potrudili... Naši krasni mali sončki :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ej, sta vi2 lušni. Krasno darilce in presenečenje si pripravila Jasmini in možu. PA cel kup umetnin je nastal.

    OdgovoriIzbriši
  13. Jej, kako čudovita objava. Pohvale vsem!

    OdgovoriIzbriši