sreda, 22. junij 2016

Še jagod

No, vglavnem... jst sem čist notr padla v tele jagode... če so pa tolk luštne.

Tokrat najlažja naloga kar jih je... pripraviti darilo za 6. letnico.
Fanta ji bosta odnesla nekaj mojih špangic, ki jih bomo lično zapakirali v darilne tortne škatlice.

Zraven pa seveda še ena jagodna voščilnica.






Uporabljenu pripomočki
- Najlepši par Rezalne šablone, JAGODE
- Najlepi par Vse najboljše
- MD črke COL1350
- MD številke COL1347
- MD okvir CR1359
- Crealies Create A Box die no. 5 Piece of cake
- Distress Worn Lipstic, Fired Brick
Cvetki so se mi zdeli veliko bolj simpatični, ko sem jih pobarvala v pink odtenkih. Tako, da so malo manj podobnim tistim cvetočim jagodam v našem vrtu. Sicer je pa verjetno kakšna sorta jagod, ki cvetijo bolj roza... no, to so te :)

Prijavljam v Tinino galerijo:
najlepsi-par.si/galerija-junij-2016/



15 komentarjev:

  1. Čisto prav, da si še v jagodkah, saj njihova sezona še traja. Lepo jih je videti na najrazličnejše načine. Krasno darilo in voščilnico bo dobila deklica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe jagodne tortice in voščilnica. Verjamem, da bo deklica navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jagodke so tako cart
    in ful dobra voščilnica za Kajo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri tebi so pa res lepo zaživele te prekrasne jagode. In tudi tortica ni od muh. Oboje izgleda slastno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa kje je rečeno, da morajo biti jagode samo rdeče!!!! Malo svobode v umetnosti je vedno dovoljeno. ko gledam ti dve škatlici me spominjajo na posodico in v njej en kup jagodnega sladoleda.....Sigurno najlepše darilo, ki ga je dobila šestletnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super odlično darilo, že jagode so fajn,pa jagodna torta, potem pa še špangice:)) Blagor deklici, ki ima takega prijatelja, ki ima mamo, ki super ustvarja - to sem pa zakomplicirano povedala:))))Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako ljubko in sladko darilo! Moje šablonice so pa še kar zapakirane in se bojim, da bodo prišle na vrsto šele po sezoni jagod ...

    OdgovoriIzbriši
  8. krasno si se tole spomnila, tvoje jagode rulajo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo ste tole skombinirali. Jagode so ZAKON! Še dobro, da sem ti vrnila šablone ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tvoja superjunaka se bosta odlično odrezala s temle darilom. :-) Bravo mama!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito darilo in vse je tako zelo slastno skombinirano...

    OdgovoriIzbriši
  12. Super darilo. SI me pa navdušila nad šablonico torte.

    OdgovoriIzbriši