sreda, 22. junij 2016

Čokoladnice z jagodami drugič ter voščilnica s Tininimi jagodami

Le kako sem do zdaj živela brez tehle Tininih jagodnih šablon...


Tokrat gre ena zahvalnica k super sosedi, ki večkrat popazi moja dva, kadar imam jaz kak ženski večer.





In še voščilnica, ki je zame nekaj posebnega...
Me kliče soseda, če imam kakšno primerno voščilnico za 16 letnico.
Kako to misli? ... Jaz? Pa saj jaz ja ne čestitkam... No, vsaj ne za prodajo...
In kaj sem hotla druzga, kot da sem naredila eno tako primerno za vse starosti.



Uporabljenu pripomočki
- Najlepši par Rezalne šablone, JAGODE
- Najlepi par Hvala
- Najlepši par Kvadrat s šivi
- MD črke COL1350
- MD številke Charming COL1405
- MD črke Charming COL1397
- MD kozarec LR0237
- Distress Worn Lipstic, Fired Brick
- MD set papirjev Peach&Mint

Prijavljam v Tinino galerijo:
najlepsi-par.si/galerija-junij-2016/

A sem že povedala, da sem navdušena nad temi jagodami... Moje, moje...

11 komentarjev:

  1. Te jagode bi pa res z veseljem snedla. Fantastična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne jagodne čokoladnice. Voščilnica je tudi izredno simpatična in primerna za vse starosti ljubiteljev jagod....

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so..te jagodke so res letošnji "must have" :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tele jagode na tvojih izdelkih so res prava paša za oči. Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  5. O krasni čokoladnici in lepa voščilnica za sladkih 16
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Te jagode ti res ležijo. Super ustvarjaš z njimi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšne noro dobre jagode ti delaš!

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobro si se znašla in super so čokoladnice in voščilnica ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi sama sem se spraševala, kako sem lahko živela brez Tininih jagod. :-) Krasni čokoladnici in super čestika za vse starosti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Se vidi, da si čisto not padla v tele nove jagode.

    OdgovoriIzbriši