ponedeljek, 16. maj 2016

Felt Dinosaur Stegosaurus Keychain - Marianne Design Collectables

Ravno dobro objavim mojo veliko pogruntavščino Pritiskačev ali Brošk na pritisk  Priponk s pritiskačem.
Pa me ravno ena Etsy stranka včeraj sprašuje ...

"Hi, I really really like the felt dinosaur keychain that you have on your shop, and I'm wondering if it would be possible for you to make a stegosaurus felt keychain? Ideally it would be similar to the bracheosaurus ones that you already have -- spot, mouth, and eye detailing, and with the same color scheme as the blue-bodied one (with green spots/details) in your photos, and would just be in the shape of a stegosaurus."

Mala malca sem si mislila ... po tem, ko sem pogooglala in ugotovila, da je tisti drugi MD dinosaur močno podoben takšnemu, ki si ga moja stranka želi.

Pa sem naredila še en nov obesek za ključe




Kaj me je namučilo pri temle miškotu?
Najprej usta, ki sem jih dokaj uspešno napolnila tako, da sem celotno glavo podložila z zelenim filcem.
Potem bodice, ki bi nujno potrebovale še kak dodaten milimeter globine v notranjost, da bi lahko šivanje potekalo z večjo sigurnostjo.
Na koncu pa še centriranje ... kje prišiti kovinsko verižico, da bo dinozaver lepo v vodoravnem položaju.
Ampak se ve, da sem vse uredila tako kot se za gre.




Na voljo v Etsy trgovini. /  Available at my Etsy store
www.etsy.com/listing/293990479/felt-dinosaur-keychain-plush-stegosaurus
Še povezava do Brontosaura / Here is also a link to Brontosauros keychain
www.etsy.com/listing/160201770/plush-dinosaur-keychain-felt

Prijavljam na MD izziv:
mariannedesignkreadivas.blogspot.si/2016/05/challenge-22-alles-geht-mit-marianne

Uporabljena šablona MD Eline's Dinosaur COL1400

9 komentarjev:

  1. Čeprav te je malo namučil, tega na končnem izdelku ni videti. Prekrasen je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo cool. Odličen je tale stegosaurus :)

    OdgovoriIzbriši
  3. he he prvič te malo namatra, pol gre kot po maslu...superski je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje male zverinice so enkratne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne glede na to, kako si se z njim namučila, takšen je kot se šika in v tvojem stilu popoln.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kul. Dobro si tole rešila, kar pa itak nismo dvomili. Če imaš voljo, lahko narediš kar si zamisliš ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nikjer se ne vidi, da te je kaj bolj namučil. Meni so sicer od nekajdaj najljubši triceratopsi, ampak tudi tale tvoj stegozaver je zelo simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ni ovir za mojstrico filca. :-))) Čudovit dinozaverček. Ključev s tako lepim obeskom se ne založi in ne izgubi. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Dusi, res si mojstrica! Čudovit je! Ampak zanimivo ne, kaj vse si ljudje zaželimo :))Ta stranka bo najbrž navdušena.

    OdgovoriIzbriši