četrtek, 05. maj 2016

Card with orange roses / Voščilnica z vrtnicami v oražni barvi

Tokrat sem se pustila zapeljati kar dvema izzivoma hkrati.
Embosing srajčkam pri Craftalnici in pa oranžni barvi pri Marianne Design.

Na Heleninem blogu sem se naučila nove tehnike barvanja.
takopreprosto.blogspot.si/2016/04/reliefno-ozadje

Ker so tudi meni doma ležale že nekaj časa pastelne krede, je bil čas da sprobam moje "nove" šablonce in mapco vrtnic, ter čisto novo tehniko barvanja.
Helena, hvala za idejo.







craft-alnica.blogspot.si/2016/04/izziv-159-reliefno-ozadje
mariannedesign.blogspot.si/2016/04/challenge-152
mariannedesigndivas.blogspot.si/2016/04/challenge-4-anything-goes-with-3-or
mariannedesignkreadivas.blogspot.si/2016/04/challenge-21-alles-geht-mit-marianne


Uporabljeni Marianne Design pripomočki
- Šablona Vrtnice MD LR0398
- Embossing VrtniceMD DF3423
- Črke MD COL1397

25 komentarjev:

  1. Joj, Duši, kako mi je všeč, ker si uporabila "mojo" tehniko :) Super ozadje in prav umetniški izgled. Pa še paus papir, da se vidi skozi ter napis. Enkratna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, to si pa dobr skombinirala:) Super lepo ozadje in čudovita barvna kombinacija. Ta trak iz paus papirja pa tako lepo "preseka" osnovo in povdari napis. Hvala, ker si se nam pridružila v CRAFT-alnici in lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. No, hitro se učiš in krasno si pobarvala ozadje. Krasno oranžno voščilnico si naredila ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasna je, ozadje je res nekaj posebnega in res lepo postavljena ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno ozadje si ustvarila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Very beautiful card!

    Thanks for joining the challenge
    Wybrich
    DT MDchallenge blog

    OdgovoriIzbriši
  8. Kaj je še dodati? Čudovita je. Hitro si osvojila novo tehniko in rezultat je sanjski. Z oranžno barvo si me pa itak "kupila". :-)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Very nice card !!
    Thank you for joining us.

    Mieke,MD Challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna voščilnica v vseh pogledih. Mogoče, sem pri tebi pričakovala rožo iz filca.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lušna, krasne barve- vidim, da sem na uporabo oranžne popolnoma pozabila :) Všeč mi je, da si dala ob voščilu še dva izreza vrtnic zraven, zelo lepo pride!

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful card!
    Thank you for joining our challenge.
    Kind regards, Marleen
    MD challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  13. in tako lepo si vse skombinirala... zeloo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  14. Hmm zdaj bom pa morala doma pobrskat, če se kje skrivajo kakšne krede :) Prekrasno pobarvano ozadje, všeč mi je kombinacija s paus papirjem in dodanimi izrezki vrtnic.

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepa voščilnica :-)) Super si jo sestavila in všeč mi je reliefno ozadje, katerega si super pobarvala.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  16. Tole barvanje ozadja ti gre pa več kot odlično od rok. Super si jo tudi skombinirala. Zelo mi je všeč napis.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovito si naredila ozadje in všeč mi je da je pobarvano. MD vrtnice so pa sploh čudovite in jaz zelo rada posežem po njih.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  18. Nice card!
    Thank you for joining our challenge.
    Boukje.

    OdgovoriIzbriši
  19. Very beautiful card!
    Thank you for joining our challenge.
    Greetings Ellie
    DT MD challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  20. To pa je res prelepa voščilnica. Prekrasno embosirana s pasteli in izrezek vrtnice izredno paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  21. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s !
    xx Nela

    OdgovoriIzbriši
  22. Wonderful Card You have made in orange.
    Thank you for joining our challenge

    Kind Regards
    Anita
    MDblog

    OdgovoriIzbriši
  23. Beautiful card, I love how you coloured ebossed paper :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Čudovita in domiselna je tale tvoja voščilnica, hvala, ker deliš v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši