petek, 20. maj 2016

Black and white classic felt bow headband

Dolgo sem se na daleč izogibala uporabi črne pri dodatkih za lase.
Dokler nisem odkrila črne barve, ki v resnici sploh ni črna, ampak zelo temno siva.
woolfelt-charcoal

Tudi bel volnen filc ni čisto bel, ampak kako bi rekla malce volneno bel.
In skupaj s to mojo "črno" gresta odlično skupaj

In tako so pri meni končno v ponudbi klasične črno-bele kombinacije za lase








Dodajam še sliko materiala - sposojeno iz Katyine Etsy trgovine

14 komentarjev:

  1. Krasni obročki. Lepi in elegantni. Naj mi je pa bel!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super kombinacija. Res so lustni. To pa je nekaj za nas dekleta.

    OdgovoriIzbriši
  3. To je pa ena sama eleganca, zelo lepo.Saj veš, vse tudi niso takšne male punčke, da bi nosile sladoledne barve in bodo z veseljem posegle po teh tvojih lepotičkah. Zeeelo so mi všeč - res je pa tudi, da imam rada črno:))) Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti so. Po včerajšnjem pomirjanju, bi si morda tudi jaz res privoščila svojega. Čeprav bom verjetno izbrala kaj bolj "punčkastega" ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Črno, ki ni čisto črno in belo, ki ni čisto belo, je zelo elegantna kombinacija. :-)) Krasni obroči za lase.

    OdgovoriIzbriši
  6. iii, kaj to je primerno tudi za malo večje punce ;) ker jst bi imela enega takega

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito elegantno izpadejo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Saj ne boš verjela ampak tole je za moje pojme najlepša kombinacija barv, ki si jo naredila. Nič posebnega bi kdo rekel ampak meni je fantastično...sem ljubiteljica črne in če dodaš še kanček bele, si me kupila. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasni....ti so pa tudi za starejše bejbe, ane...Če bi mela malo daljše lase.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasni so in takšna klasika je bila zagotovo potrebna v tvoji ponudbi. Verjamem, da bo šlo za med.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi čudoviti, samo meni so belo modri zakon.

    OdgovoriIzbriši