torek, 12. april 2016

Bee Happy

Naredila sem prvo poskusno 2 v 1 čestitko s špangico.
Napis "BEE Happy"




In končno enkrat mi je prišla prav rumena stena za fotografiranje.


Kot sva enkrat že premlevali v debati z MOI, sem uporabila na voščilnici majhen magnetek. Ta na rahlo drži čebelico na voščilnici.
Ki pa lahko kar hitro odleti.


Čebelica je od MD, satovje je Sizzixovo, črke od MD, pravokotnik s šivi pa od Najlepšega para.

PS: To je tako, ko obupaš nad izvedbami, da bi broško ali špango nekam pripel, zataknil...
Pač vzameš mali magnetek in je to to...
Upaš še seveda, da bo med transportom ostalo na svojem mestu.

14 komentarjev:

  1. Vesela čebela in tole z magnetkom je prav ena luštna zvijača :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšna super ideja, saj ne morem verjeti. Super! Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra ideja z magnetkom. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. iii, kako super in odlična ideja z magnetom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja z magnetkom in lepo ozadje iz satovja.

    OdgovoriIzbriši
  6. iii kak luštna ideja. Super si tole izvedla :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštnoooo! Dobra ideja z magnetkom ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito čebelja voščilnica in špangica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično opravljeno! :-) Super ideja, da špangico pritrdiš z magnetkom.

    OdgovoriIzbriši
  10. Takoj sem se spomnila na najin pogovor. Čudovita izvedba ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super kombinacija voščilnice un darilca.

    OdgovoriIzbriši