ponedeljek, 28. marec 2016

Vesele praznike

Upam, da ste vse lepo pobarvale pirhe in pripravile tudi vse ostalo kar spada k tem praznikom.
Nam je uspelo pobarvati jajčka. Za vse ostalo pa smo se pustili gostiti pri moji sestri in pri moji mami.
Celo dve velikonočni voščilnici mi je uspelo narediti.
Saj ne, da mi velikonočna tematika ni všeč... ampak, če me spremljate, verjetno veste, da je nastalo ogromno variacij predvsem šivanih pirhov iz filca.

Lep preostanek praznikov želim vsem.
In pa dobro prebavo.

Tale voščilnica z zajčkom je nastala že kar nekaj časa nazaj.

Ta s pirhi pa te dni


Pri tej sem uporabila nove Tinine kvadratne okvirje s šivi in jo lepim v njeno marčevsko galerijo

Pokažem še zadnjo barvno variacijo, ki je nastala za prijateljico, ki si je zaželela rumeno-oranžno-rdečo barvno kombinacijo



14 komentarjev:

  1. Obe voščilnici sta lepi
    prazniki so skoraj za nami
    hrane veliko,trebuški polni
    sedaj pa malce posta ponovno :)
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti s svojimi čudovitimi barvnimi filc kombinacijami delaš skomine,voščilnici z zajčkom in košarico sta pa tudi hudo cortni:) Sicer pa blagor ti in kar se da dolgo koristi kosila pri mami:) - ti spomini ostanejo za večno. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. III, zajčka sem res že videla nekaj časa nazaj ;-) Je pa tudi tale barvita s pirhi tako pomladno nagajiva, da mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. ta voščilnica z zajčkom mi je noro všeč, tako realistična scena ... in ti pirhi, ah ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoje filcane voščilnice bi človek kar uporabil za slike....vse izdelaš prekrasno in izredno natančno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hudo luštni voščilnici in filc jajčka so mi zelo všeč v teh barvah, imam pač raje izrazitejše barve.Lep preostanek prazničnega ponedeljka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiiiii za prav vse, kar si tukaj pokazala!;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne izdelke si nam pokazala. Voščilnici sta super lušni, tvojih izdelkov iz filca pa se kar ne morem nagledati in se načuditi natančnim šivom. :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Prazniki so bili lepi in verjamem, da je bilo tudi pri vas tako. Zelo lepi voščilnici si izdelala. Pa tudi velikonočne obešanke so čudovite in v krasnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako ljubki voščilnici- In jajčka iz filca - uau.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepi voščilnici. Pirhi iz filca pa kot vedno prekrasni. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno. Tvoji pirhki so res paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepi voščilnici. Ta drugo lahko občudujem v živo pri mami :-)
    Zelo zelo pridna si bila z velikonočno tematiko... sedaj pa upam, da uživaš v malo drugih temah iz filca :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Voščilnici sta krasni...mehki pirhi pa...no, te besede še ni v slovarju...

    OdgovoriIzbriši