torek, 29. marec 2016

Super Easter sezona na Etsy

Pa sem jo dočakala tole veliko noč.
Zame je bila tale sezona še kako delavna.
Koliko pirhov sem dejansko zašila, niti približno ne vem povedat.

Zdaj moram odkriti, ali še sploh znam kaj drugega šivat. :)



Po daljšem času sem pokukala na Pinterest, da vidim, kaj je "trendi".
In pod iskalnim pojmom "felt easter decorations" sem videla precej nekam znanih fotografij
Ni slabo ;)


Kako dobra je bila tale moja Etsy sezona najbolje pove tale graf, ki prikazuje porast prodaje od januarja 2015 do marca 2016

Kaj se je zgodilo oziroma kaj vse se je zgodilo, da je temu tako?

1. Na Etsyju sem zdaj že 3 leta.
2. Z novim letom sem pričela s povečanim obsegom objav, ki iz FB in bloga vodijo na mojo Etsy trgovino
3. Z novim letom nekoliko več sodelujem tudi v skupinah na Etsyju.
4. Več izdelkov imam v svoji trgovini kot prejšnja leta. Tudi več izbire je.
5. Število prodaj in število odličnih feedbackov pozitvno vpliva na večjo prodajo.
6. In to kar je vendarle najpomembneje in je osnova vsega ... unikatnost in všečnost izdelkov.

Recepta, kako in kaj delati za dobro prodajo, pa še vedno nimam.
Upam pa, da se takle mesec še kdaj ponovi :)

Ko utegnem, delam tudi na izboljšanju svojih listingov.
Tule je en brezplačen programček, s katerim si je moč pomagati pri "friziranju" objav
etsyrank.com/rank-checker

Toliko za danes.
Jutri sledi še zadnja gostujoča objava za Craftalnico.
Potem pa se lotim še pregleda in ocene vaših časopisnih izdelkov.
Lepo bodite in me spremljajte še naprej.

14 komentarjev:

  1. o hudo je tole pogledati, čestitke, bravo! saj delaš take lepe stvari, da se temu sploh ni čuditi <3.
    a instagram že imaš, to se mi zdi tudi uporabno ... v glavnem, čim več inspiracij in uspehov še naprej!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ne, instagrama še zaenkrat nimam.
      Verjetno bi bil res čas, da se ga lotim.
      Ampak morda še ne takoj.

      Izbriši
  2. Čestitke Dusi
    le tako naprej.
    Pridnost in unikatnost je tudi nagrajena :)
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke Duši! Zelo sem vesela zate in upam, da ti bo šlo še naprej vsaj tako dobro. Sicer pa ob tako krasnih izdelkih niti ni čudno! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke! Veliko uspeha še naprej, delaš prekrasne stvari!

    OdgovoriIzbriši
  5. Duši, res si pridna in tvoji izdelki tako lepi, da ni čudno, da se tako prodajajo. Hvala, da deliš z nami svoje poglede glede prodaje in s tem spodbujaš, da se še same lotimo tega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo, Duši. Le tako naprej. Si moja vzornica in jaz ti resnično želim, da bi prodaja bila še naprej tako uspešna in da lahko res uživaš ob tem, kar počneš. Hvala, da tole deliš z nami, saj da marsikomu koristno informacijo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lahko ti samo čestitam za vse to (po pravici povedano, od tega razumem samo to, da se ti je prodaja povečala....saj to pa je tudi glavno a ne.) Želim pa ti da bo vsak mesec tako dober ali pa še boljši. čao

    OdgovoriIzbriši
  8. Juhej za prodajo, naj bo trend samo še visoko in višje. Sicer pa krasni izdelki, zasluženo so na top listi pinteresta. Hvala za namige...

    OdgovoriIzbriši
  9. Duši, kaj drugega kot porast prodaje ob tako lepih in inovativnih izdelkoh sploh ni za pričakovati. Naj se ti še naprej dviga v nebo, ideje ti bodo vrele same od sebe, tvoji prstki so pa tudi zelo pridni in verjamem, da jim bodo zlahka sledili:) Veliko uspeha še naprej ti želim in en lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Bravo Duši! Tvoji izdelki so tako lepi, da se sploh ne čudim, da so tudi opaženi in prodajani. Vem, da boš našla še veliko udarnih dizajnov, ki bodo tudi hit. Le tako naprej! :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Sem ti že v živoosebno povedala, kajne - da si prava mainstream - trendsetterka na področju filca - očitno tudi v svetovnem merilu! Bravo sister!

    OdgovoriIzbriši
  12. Se nič ne čudim...tvoji izdelki so res čudoviti in zelo prepoznavni. Želim ti še veliko tako dobrih prodaj, saj so tvoji filčki res v "trendu"

    OdgovoriIzbriši