nedelja, 07. februar 2016

Prvo spomladansko cvetje

Sem šla tja proti Golici iskat tisti Andrejin cvetoči travnik,
da naberem nekaj prvih spomladanskih cvetlic...






Ste videle novosti od Marianne Design
http://www.rayher.si/katalog/932/marianne-design

Tele rožice so narejene s temi novimi šablonami. Jst sem se čisto zaljubila v njih in komaj čakam pravo pomlad.

Med novostmi v moji zbirki šablon je tudi čudovita košara od MD.
S sestro sva zadnjič ugotavljali kako bo ta košara napolnjena s pirhi uporabna za velikonočne voščilnice. Kako je to idejo realizirala moja sestrica si lahko pogledate tukaj.

Jaz pa sem jo najprej uporabila za spomladanski aranžma.
Ampak tole je res kakor tiste prave ikebane... kakorkoli postaviš tele rožice lepo izgleda.

Večje težave sem imela z ozadjem.
Zatekla sem se k bolj enostavnemu ozadju. Samo malo embosinga in barvni rob.


Ker mi tole ozadje ni dalo miru, sem se naslednji dan odločila, da je čas za packanje.
Razpakirala sem akrilne barve in packala s čopičem...
Sine me je gledal in mu ni bilo čisto jasno, kaj se grem... Nekaj je še pripomnil o tem, če mislim da je to kar počnem umetniško...


Ker je ozadje izpadlo nekoliko preveč intenzivno, sem uporabila finto s pavs papirjem, kot sem ničkolikokrat videla pri mojih blogerskih kolegicah,
Hotela pa sem, da se moje "umetniško" packanje vsaj malo vidi.
Tako sem naredila prehod s srednje velikim okvirjem.



Nisem še čisto zadovoljna, čeprav sta mi obe končni verziji všeč.
Zato bom verjetno naredila še kakšno z akvarelnim packastim ozadjem...

Uporabljene šablone:
- Najlepši par: Pravokotni okvirji s šivi
- Marianne Design: Košara, Narcise, Tulipani, Žafrani

Okvirček s šivi lepim v Tinino galerijo: najlepsi-par.si/galerija-februar

12 komentarjev:

  1. Nisi zdržala, da ne bi pokazala ;-) Haha, kar slišim, kako je izgledalo tole komentiranje. Ampak je noro dobro izpadlo tako da mi je ta zadnja verzija TOP!

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe sta prav lušne, packanje pa zmaga in tole z okvirjem je dobra pogruntavščina. Šablone sem pa že gledala in moram priznat, da so narejene še bolj zanimive....Lepa pomladna ikebana....joj, že komaj čakam pravih narcis, pa tulipanov, pa krokusov, žefranov.....juhuhu, pol je pa že kmal poletje....čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo Zelo sta lepi in čudovite rožce si nabrala in jih krasno položila v košarice :-)) Všeč sta mi!

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako lepa košarica pisanega cvetja. Zadnji čas, da pride k nam pomlad :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasni sta obe. Tako pomladni. Že v soboto sva obe vzdihovali, kako lepa je ta košarica. Dober nakup sestrica! Si me pa povsem presenetila z drznim ozadjem na drugi voščilnici. In rešitev z okvirjem je špica! Noro dobro izpade, kot tihožitje cvetja v moderni galeriji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoja košara s cvetjem super izpade na obeh ozadjih. :-) Bravo za pacanje z akrilnimi barvami! Zelo mi je všeč. Reci sinetu, da to je umetnost, umetnost sproščanja. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si košari napolnila s cvetjem in tudi to "napackano" ozadje mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepi voščilnici....upam, da kmalu prikličeta pomlad

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudoviti sta...prav res veselo pomladni.

    OdgovoriIzbriši
  10. Videla obe v živo in sta še lepši!

    OdgovoriIzbriši
  11. ooo, to pisano ozadje je neverjetno popolno ... pa te rožice tudi.

    OdgovoriIzbriši