petek, 12. februar 2016

Namig tedna

Šoping namig tedna je nakup tega seta od MD

set-marianne-design-heart

V ta set so vključene šablone za ptičke, ki jih jaz že nekaj časa pridno uporabljam.
Dodatno pa še eno ogromno srce, ki čaka na prebarvanje in dekoriranje.
Zraven pa še set papirjev.



Če še katera nima tehle ptičkov, jih priporočam :)

Namig:


PS: Takole pa je namig upoštevala moja sestrica

jasminincvet.blogspot.si/2016/02/dom-je-tam-kjer-je-srce

Sem si kar sposodila fotografijo njene super dekoracije.

16 komentarjev:

  1. Joj, koliko namigov imam jaz, pa želja, .....lušni so in za ta denar.....a veš kako se temu reče....hvala lepa, tole moram imeti:-))....lušni čivkači so in fino, da si jih prepolovila z barvo. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, sej ravno to... to je res ugoden nakup.
      In tele šablone ptičev se mi prav smilijo, da samevajo na policah trgovine in čakajo, da se jih kakšna ustvarjalka usmili...
      In ker jih jaz res ne rabim (še enih istih), sem se spomnila, da objavim namig tedna... v mislih sem imela pa prav tebe ... hihi...

      Izbriši
  2. meni se zdi itak vse, kar je od MD, namig tedna :). pa od tine in rayherja. pa od spellbinders ... ti pa itak delaš male čudeže s temi šablonami.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi... sej imaš kar prav, da je vse to namig tedna...

      Izbriši
  3. Sem že naročila in dobila ta set, ampak ga še nisem uspela sprobat. Upam, da ne bo namesto v trgovini, sameval pri meni 😉 Ker kupit pa moram, če je ugodno, pa še MD.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo nas na(/za)peljuješ ;) ker ti tvoji ptički so res svetovni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Te ptičke občudujem že lep čas. Hvala za namig. Moram povprašati denarnico... :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Duši, nikar nas ne zavajaj, že brez tvojih namigov so nakupi brez konca. Bi imela te ptičke, če bi mi jih kdo zašil. Ker šivanje pa ni moje področje. Sicer sem pa ravno zapravljala tu http://www.scrappingcottage.com/
    Moj namig, ha ha - veliko šablon imajo znižanih in to pošteno znižanih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ojej, namigi so prav nemarno zapeljivi in to kar na večih mestih, se je treba kar malo po prstih :)))Amapak tile ptički so pa res luštni, moram takoj pregledat povezavo :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. OMG, a bo tole bo nova rubrika na tvoja blogu <3 jaz imam srečo, da sem tvoja prijateljica ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Včeraj sem začela ustvarjati s tem setom, danes bo dokončan, jutri pa morda že pokažem.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si uporabila šablono ptička :-)) Krasne obešanke.

    OdgovoriIzbriši
  11. Set je res zapeljiv, vendar so zraven potrebne še tvoje roke, ki iz teh delčkov sestavijo tako luštne ptičke.

    OdgovoriIzbriši
  12. Res je lep set in ti si odlično uporabila vse pripomočke :-)

    OdgovoriIzbriši