torek, 23. februar 2016

Deklica na kolesu

Tale voščilnica je nastala že dober teden nazaj.
Ker sem takoj po tej voščilnici naredila tisto z deklico v roza s srčki, ki mi je bila veliko bolj všeč od te, sem tole skoraj izpustila...
Pa ker je vseeno čisto spodobna, vam jo pokažem.






Malce sem se igrala tako in drugače... s senčenjem, z dodatki...

Prijavljam na ekstra punčkasti izziv pri Craftalnici:
craft-alnica-izziv-154-puncke

13 komentarjev:

  1. Meni je voščilnica prav lepa. Deklico si lepo pobarvala, rožice iz filca pa jo krasno dopolnijo. Še dobro, da si se odločila, da nam jo pokažeš.

    OdgovoriIzbriši
  2. cartika, catika, filc rožice so zakon na voščilnici - hm, zakaj tega nikoli ne probam sama, ker sem si nagrmadila že kar nekaj filca ob navdušenju nad tvojimi mojstrovinami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kok je pa tale šikana in rožice ji zelo pašejo zraven. In super si uporabila tale papir za ozadje, meni ga kar ne uspe skombinirati.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljubka deklica in te rožice dajo mehkobo celotni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja le ne vem, zakaj bi jo morala skrivati:), zelo je luštna in tvoje rožice tud:) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je, všeč so mi rožice ki si jih uporabila na voščilnici :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo je luštna in čudovito pašejo zraven tvoje filc rožice :-)) Krasno si jo sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Simpatična mala miss. In kako lepo si opremila voščilnico s filc rožicami :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lušna pupika. Zelo lepo ji pašejo rožice iz filca. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Iii, kako je lepa, a veš da pri tebi še papir izpade tako mehko...krasne barve si uporabila in postavitev, ja pa osrednji motiv itak cotkan. Zelo lepo, hvala, ker ustvarjaš z nami v Craft-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ooo, kako je lepa. Mala gospodična je luštna in ne le spodobna, rožice so pa prav čudovite. Mi boš prišepnila katere so ??
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tele super šablonice so to
      http://www.rayher.si/izdelek/MAD458510/sablona-lecrea-cvet-3d

      Izbriši
  12. Tudi meni so najprej padli v oči čudoviti cvetovi. Lepo si sestavila voščilnico.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

    OdgovoriIzbriši