torek, 26. januar 2016

Vlakec drugič

Nova šablona je pri hiši.
Je imel Rayher akcijo, pa je bilo treba zapravljat... spet ;)
Ampak saj me razumete...





Tole je druga voščilnica, ki je nastala s tem otroškim vlakcem
In končno sem uporabila znanje za izdelavo ozadja, ki ga je v mali šoli pokazala novembra Tina.
Sem bolj počasne sorte učenec...


Tale je tako zelo po mojem okusu... otroško pisana.

Od Tininih šablon so tokrat uporabljeni samo pravokotniki s šivi.
Ampak vseeno lepim v njeno galerijo
najlepsi-par.si/galerija

Malo me muči dejstvo, da mi postaja packanje z barvami vedno bolj všeč.
Tokrat sem pripravila razpršene kapljice na akrilnem bloku in nanj potapkala papir. In to večkrat ponovila...
A sploh kdaj ne pride lepo to bolj kot ne naključno packanje... se sprašujem...

V četrtek, ko grem v Rayherja, bo treba nabavit še kakšen lep barvni odtenek distresa ;)

12 komentarjev:

  1. Krasen vlakec. Všeč mi je isti motiv papirja v različnih barvah. Dobro si se to spomnila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen vlak na lepem ozadju. Ja, zapravljanju pa se ne da izogniti ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pisan vlak nas bo popeljal naravnost v pomlad.
    Ja, packanje vedno uspe :)
    Glede zapravljanja pa tudi razumem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jap, te akcije so tudi mene čisto zmešale, ...o vrag je to, ker desna roka kar klikne na voziček v spletni trgovini in ne neha in ne neha, tole rabim, tole je škoda, da pustim v trgovini,....noro je tole ampak mora bit....jaz sem si na ta način ozdravila depresijo...še malo me je danes držalo, zato sem šla na obisk še k Tini in evoga, še en paketek pride jutri, tako da bom jutri popolnoma ozdravljena:-))...za zdravje vse.
    Tale tvoj čuha puha v teh rožčastih barvah nas bo pa res popeljal v pomlad...packanje pa....ja, tudi to je za dušo in VEDNO dobro zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  5. O pa še kako te razumem - glede zapravljanja. Komaj čakam četrtek, imam že spisek kaj vse NUJNO spet rabim. Vlakec je lušten in prav tako celotna voščilnica, pomladno pisana. Se vidimo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi, hi, to pa je zate nekaj novega. Luštna.

    OdgovoriIzbriši
  7. O, meni je tudi všeč otroško pisano. Luštna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Všečkam. Pa si tudi ti podlegla packanju ;-) Ponosna nate, sej veš, a ne! Tole si bom morala kdaj sposodit.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lušna 100 na uro. :-)) Lepo je videti pacanje z barvami na tvojih izdelkih. Imaš prav, ni variante, da bi slabo izpadlo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako zelo je lepa. Tako mi je všeč, kako si skombinirala vagončke z ozadjem... in vesela sem, da ti je prišla prav ideja za ozadje :-)))

    OdgovoriIzbriši
  11. aaa kako fajn, da te drži packanje...krasne stvari nastanejo! DObrih nakupov človeku nikoli ni žal :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zdaj razumeš, zakaj se jaz nikakor ne morem naveličati smooshinga, pa naj si bo, da s folijo prenašam barvo, ali pa tako kot ti, papir polagam na delovno površino :) Meni vedno lepo izpade. Všeč mi je tvoja vesela in pisana voščilnica.

    OdgovoriIzbriši