sreda, 27. januar 2016

Vlakec prvič

Tole je pa prva, ki je nastala z novo pridobitvijo - šablono vlakca.
Zdaj vam bo verjetno jasno, zakaj je v drugem poskusu nastal tako barvit vlakec.




V prvo sva s sinom izbrala rožnate odtenke.
Vlakec je kljub vsem dodatkom ozadja in rožic bil še vedno preveč temen in monoton.
Na koncu sem že na gotovi voščilnici uporabila še belo pisalo, da sem vsaj malo razbila monotonost osrednjega motiva.
Na koncu je še kar ratalo. Ampak ni za gledat od blizu...


Ker sem potrebovala voščilnico za blogersko kolegico, ki praznuje ta teden, in sem  se na to spomnila seveda tik pred zdajci, je tale voščilnica skupaj z muckastim obeskom že odpotovala na drug konec.
Ob rojstvu hčerke sem ji poslala božično obarvano voščilnico, zdaj ob  rojstnem dnevu takšno bolj otroško... mogoče pa dobi za naslednje praznike kakšno bolj žensko ...
Upam, da ji bo všeč, predvsem priloženo darilo obesek muca Maca.



9 komentarjev:

  1. Fenomenalen vlakec
    lepa voščilnica
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav lušen je in pašejo mu beli dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je zelo lepa, mogoče celo bolj kot zeleno, rdeča, modra.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, sej vem... ti pa Kati... samo da je roza ;)
      Meni ja pa tista živobarvna lepša, sploh v živo. Ta ima preveč napak.

      Izbriši
  4. Joj, kako lepa voščilnica. Krasen izrezek vlakca. Moj nečak bi bil navdušen, če bi dobil tako voščilnico, samo roza ne bi smela biti :) ker to je strogo samo za punce - tako on pravi. Še roza barvico je vzel iz kompleta in jo skril, da je ne bi rabil imeti zraven, ker to pač ni za fante... Modra ali zelena bi bila prava zanj...
    Krasno! Navdušena sem!

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se pa sploh ne zdi, da je voščilnica monotona.:-)) Zelo mi je všeč, pa ne zato, ker je roza. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Roza in vijolična sta zakon :)) Sploh, če je rjava poleg. Lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna voščilnica in vlakec je zelo simpatičen :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav krasno si polepšala izrezek vlakca....brez šivčkov pri tebi ne gre :-))

    OdgovoriIzbriši