torek, 19. januar 2016

Prejemnica bonbončka

Tole bo dolga objava ;)

Najprej hvala vsem, ki ste sodelovale pri mojem bonbončku.
bonboncek-pri-dusi

Še posebaj hvala vsem, ki ste mi poslale še svoje ročno izdelane voščilnice.
Prav lepo so prihajale v zadnjih dveh tednih. Po ena ali dve na dan in sem se tako še bolj vsake razveselila, saj mi je prav polepšala tisti dan.




Vmes na žalost ni Mojcine, ki sta jo fanta nekje založila.
Bila je namreč zataknjena v tole čudovito darilce, ki sta ga morala ne vem kolikokrat odpirat in probavat vsebino.
Mojčino darilo

Kolk fajn je imet za prijateljice ustvarjalke.
In čisto nekaj drugega je prejeti doma narejeno darilo.
Ter ročno narejeno voščilnico.

Zato je bilo letos res lepo imeti rojstni dan.
Hvala, hvala.

Pokažem še čudovito darilo moje najboljše prijateljice
Keti-vse-najboljse-v-rdeci
In še darilo moje zlate sestrice
jasminincvet-se-modra-sovica-in-domaci-pralineji

Takole me je popolnoma presenetila naša mlada mamica Ne-Ja

In ne nazadnje še voščilnice mojih in sestrinih otrok


Pa da ne pozabim ...
Dobitnica bonbončka je

NATAŠA

Hvala pa predvsem vsem puncam, ki me redno spremljate in me dnevno razveseljujete s pohvalami in namigi.
Zlate ste in rada vas imam.

13 komentarjev:

  1. O, si pa dobila res lepo zbirko voščilnic in darilc.
    Čestitke nagrajenki, ti pa veselo ustvarjaj naprej in nas razveseljuj s svojimi krasnimi izdelki.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. To pa si res imela podaljšan rojstni dan, ko so čestitke takole prihajale. Super so in čestitke Nataši.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako pa je res lušno imeti rojstni dan ;)
    Krasne stvari si dobila, pa čestitke Nataši za žreb.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke Nataši. Me veseli, da so te voščila zasula in seveda ti želim še veliko ustvarjalnih trenutkov. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe čestitke si prejela in čestitke tudi Nataši za bombonček :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti si si pa res vzela celomesečni rojstni dan...čestitke Nataši. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vsem. Res sem se razveselila.
    Duši k tebi zelo rada zavijem in občudujem tvoje mojstrovine :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Iiii. Hvala, ker si! Sem voščilnice videla tudi v živo. In so res super, vsaka posebej. Tudi jaz sem se pred meseci razveselila vsake pošte.

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo, prekrasna zbirka voščilnic in čestitke nataši!

    OdgovoriIzbriši
  10. Cestitke Natasi! Cudovit nabor vosclnic in darilc. Ko dobivas vsak dan tako posto je res poseben obcutek, ki se tako turoben dan spremeni v soncnega B-) . Vazno, da ti je vsec.

    OdgovoriIzbriši
  11. O, kako lepa darilca in voščilnice si prejela. :-) Občudujem etui za telefon. Prva liga! :-)) Čestitke Nataši za srečo pri žrebu! :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke in super darilca si prejela
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  13. Prejela si res prečudovita darilca, ter prekrasne voščilnice :)

    OdgovoriIzbriši