petek, 29. januar 2016

Povabilo in izlet v Ljubljano

Tokrat naj vas povabim v trgovinice mojih dveh prijateljic, ki sta mi prišli delati družbo na Etsy.

Simona ( tista Simona, ki moje muce Mace vplete na svoje izdelke )
SimsoBabyShop




Alma ( tista, katere skoraj vse kolekcije imam in jih z veseljem nosim)
AlmaNakit


Takole me je pa Alma presenetila za rojstni dan. Meni je res lepo, ker praznujem čisto celi januar ;)


Za vse, ki bi radi prebrskali, kaj ponujamo Slovenci na Etsyju.
Vsi izdelki na Etsy locirani v Sloveniji
www.etsy.com/c?locationQuery=3190538

In še drugi del danes malce drugačne objave...

Včeraj sem si privoščila "Izlet v Ljubljano".
Obvezen šoping v Elni in Rayherju. Tinina predstavitev novosti pri Rayherju.
Ter potepanje po stari Ljubljani in kosilo s prijateljico.
Vglavnem super dan.

Sposodila si bom pa kar Katino fotografijo, ker svoje na žalost nimam...


Bilo vas je vse super videt... Tino, Zvonko, Majo, Andrejo, Polono, Heleno... upam, da bo kmalu spet kakšna podobna priložnost. Pa več časa rabimo, da se dodobra načvekamo...
In Zvonki moram poslati kakšen kos pravega filca, da ne bodo slončki tako "sintetični"...

5 komentarjev:

  1. Ja, tudi jaz sem bila na Tinini delavnici in bilo je res krasno, zanimivo in poučno. Tina je bila polna trikov v stilu Baltazarja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Včasih prav paše, če si lahko privoščimo dan zase. Fajn, da si se imela lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si pa res prava srečnica, ko praznuješ celi januar. :-)) Verjetno je bil tudi včerajšnji izlet v LJ v sklopu praznovanja. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Duši, vesela sem, da smo imela tako lepo popoldne, čeprav vidim, si ti bolj intenzivno izkoristila "prosti" dan. Sicer pa upam, da kmalu organiziramo tisti pravi babji čvek in izmenjamo vse svoje trike:)) Takrat pa le glej, da prineseš s seboj dovolj robe:)) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super dan ste imele punce in prav je tako. Lepe izdelke prijateljic si nam predstavila.

    OdgovoriIzbriši