sobota, 02. januar 2016

Bonbonček pri Duši

Čas je za bonbonček pri Duši.

Najprej naj vsem voščim srečno, zdravo in ustvarjalno 2016!

Na novega leta dan pa Duši tudi praznuje svoj rojstni dan.
V ta namen vas bom malo počastila z bonbončkom.



Če želiš sodelovati, moraš:
- postati moja spremljevalka (ali spremljevalec), če to še nisi
- napisati en prisrčen komentar pod to objavo ( ali pa mi poslati ročno narejeno voščilnico)
- prilepiti sliko bonbončka na svoj blog

K sodelovanju se lahko prijaviš do:
15. januarja 23:55
Potem pa sledi žreb.


(Vsebino bonbončka pa razkrijem z malce zamude.)
(Update 3.1.) Takole, tole je pa vsebina bonbončka:
- Malo filca za spomladansko ustvarjanje
- Ene šablonce
- Nekaj "Thank you" izrezkov s kartončki



PS: Če bi katera želela imeti moj domači naslov, naj mi piše na moj mail
dusi.ustvarja@gmail.com

23 komentarjev:

  1. Lovely key chain !!!!!!
    Happy new year to you and your family !!!!!!
    love
    Niki

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha ha ha ...saj me že poznaš..."naša" vedno prehiteva za cel mesec, ker sem tako organizirana, da sem januarske in februarske rojstne dneve ŽE obdelala (jaz sem že v marcu)....
    Draga moja Duši....vesela sem da se "poznava", si res taprava v mojem krogu blogerk...vse najboljše in vse naj naj naj ti zaželim še na teh umetnih straneh. Lepo praznuj.....ja..potem pa na delo...ni več šiš miš izgovorov prazniki, rojstni dan....lepo bodi...čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo, pozabila sem dodati, da Mojca že sodeluje, ker me je prijetno presenetila že v starem letu. Zlata si <3

      Izbriši
  3. Duši, vse naj naj in da bo tudi to leto nastalo veeeeliko lepih stvari izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  4. Duši vse najboljše in najlepše. V letu 2016 ti želim veliko zdravja, sreče in ustvarjalnih izdelkov izpod tvojih zlatih rok.
    Lepim slikco tvojega bombončka na svoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  5. XOXO
    p.s. voščilnico dobiš pa osebno ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Duši, na tvojem blogu je vedno lepo. Naj bo tudi tebi lepo ob rojstnem dnevu. Želim ti še veliko veselega ustvarjanja in čudovitih izdelkov. Se pa prijavljam tudi za tvoj bonbonček.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Dusi tudi tebi vse dobro v tem letu
    hvala za možnost sodelovanja za tako čudovit bonbonček
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Duši, vse najboljše! Zelo sladek bonbonček si pripravila. Z veseljem se postavljam v vrsto. Novičko sem že prilepila na svoj blog, samo mail ti še napišem. :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Duši. Brez tebe blogerski svet ne bi bil tako mehak in poln čudovitih izdelkov iz filca. Zelo občudujem tvoje delo in se že zelo veselim vsega lepega, kar bo nastalo v letošnjem letu. Vse najboljše in naj bo leto prijazno z vami vsemi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Duši, najprej vse najboljše za tvoj rojstni dan.Tvoj bombonček pa je tako mehek in mamljiv, da se tudi jaz z vese4ljem postavim v vrsto zanj.

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Duši, iz srca ti želim vse najboljše za rojstni dan. Odkar sem zašla na tvoj blog, ga redno spremljam in z veseljem pogledam vsako tvojo mehko objavo. Obožujem tvoje filc obeske. Krasni so!
    Hvala, da si nam pripravila tako krasen bonbonček, z veseljem se potegujem zanj.
    Pošljem pa ti tudi mejl za naslov.
    Lp, Valerija

    OdgovoriIzbriši
  12. draga duši,

    na tvojem blogu je vedno tako prijetno toplo in mehko, zato vse najboljše in veliko ustvarjalnih idej!
    tina

    OdgovoriIzbriši
  13. Duši, še dobro, da sem si danes vzela čas in šla malo skozi objave ter pokomentirala. Ker sem iz Katarininega pisanja videla, da si imela roj. dan, sem ji ravno hotela napisati, naj mi zaupa tvoj datum. In ker sem brskala še naprej sem naletela na tvojo objavo, tako da: draga Duši, vse najboljše, najlepše in najmehkejše (filc izdelke) ti želim. Vesela sem, da se poznava in upam, da se kmalu spet vidiva. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  14. Duši, vse dobro , vse lepo in vse najboljše ti želim tudi tu (voščilnica še potuje) in še veliko tvojih filc izdelkov ob katerih cedim sline.

    OdgovoriIzbriši
  15. Duši, iskrene čestitke še iz moje strani! Še dobro, da naša mala spi in sem si vzela par minutk za vaše bloge ;). Tvoje mehke objave res pobožajo dušo! Mogoče mi celo uspe narediti voščilnico, obljubim pa žal nič. Vsekakor upam, da si lepo praznovala!

    OdgovoriIzbriši
  16. Vse najboljše in najlepše tudi v mojem imenu. Za ta sladek bonbonček pa se tudi jaz postavljam v vrsto :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Vse vse najboljše, obilo zdravja, veselja ob ustvarjanju in zadovoljstva v krogu tistih, ki jih imaš rada, ti želim. Vedno z veseljem pokukam k tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Duši iskrene čestitke tudi z moje strani. Ti v ta blog svet vnašaš mehkobo s svojimi toplimi izdelki, vedno rada pokukam k tebi. Bombonček je čudovit, že barve filca so totalno mnjami. Veselo ustvarjanje tudi vnaprej ti želi, LP, T.

    OdgovoriIzbriši
  19. Rada obiščem tvoj blog, kjer je vedno prijetno mehko in tako lepo.
    In sedaj sem postala tudi "uradno" spremljevalka. :)
    Vse najlepše in najboljše ob rojstnem dnevu! Naj bo leto polno navdihov, toplih barv, spretnih zank in nežnih izdelkov. :)
    In naj pikapoka na deteljci prinese čimveč sreče!
    Pozdravček, V.

    OdgovoriIzbriši
  20. Joj kdaj sem pa spregledala tvoj slastni bombonček....Duši vse naj naj za nazaj.
    Tvoja fenica sem že kar dolgo . Na tvoje krasotke me je opozorila moja sodelavka in večkrat si skupaj napaseva očke na tvojrm blogu. Za voščilnico sem prepozna....sem si na koledarju zapisala datum RD ....za drugo leto :-))

    OdgovoriIzbriši
  21. Draga Duši,
    pa mi je le uspelo, da sem ti izdelala voščilnico, jutri bi morala biti pri tebi - barvni navdih zanjo so bili tvoji prekrasni pomladni ptički :) Obožujem tvoje izdelke, konjiček na naši smrekici je najlepši, ker pa se počasi bliža pomlad, ti bom v kratkem naročila še kakšnega ptička :) Tina bo v Rayherju 28. januarja, saj prideš, a ne? ;)
    Vse najboljše z zamudo ti želim, Maja

    OdgovoriIzbriši