ponedeljek, 14. december 2015

Obroči v kombinaciji sive in nežnih barv

Držijo se me barve iz zadnje objave.
Ponovno odkrivam svetlo sivo in neskončne barvne kombinacije.

Tokrat obroči za lase v zimsko pomladnih barvnih kombinacijah






Ne spreglejte tudi objavo moje sestre.
jasminincvet-embosirano-ozadnje

Včeraj sva imele malo druženja s sizzixom. Kar je vedno koristno.
Posledica je nujni šoping v ustvarjalni trgovini in pa seveda nove ideje...

12 komentarjev:

  1. Prekrasni obroči so nastali.
    Meni je kombinacija s sivo vedno zmagovalna kombinacija. :)
    Najbolj sta mi všeč kombinacija s turkizno in rumeno.
    Nežno in lepo, z veseljem bi katerega nosila.
    Pozdravček, V.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako lepi obročki. To bodo punčke ponosne, ko jih bodo nosile. Moji bi že bili.

    OdgovoriIzbriši
  3. Duši, ti pa si pred časom. Sama komaj dohajam delat praznične za decembrske praznike, ti pa uspeš delat že za pomlad. Kapo dol.
    Ti obročki pa so tako lušni, še sama bi jih nosila, pa za goske ni seno ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prehitevaš. :-)) Lušno si okrasila obroče za lase.

    OdgovoriIzbriši
  5. Perfektno izdelani obroči. Zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasni so. Barvne kombinacije so vau :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni, kombinacija barv s svetlo sivo je itak najboljša. Najino druženje pa tudi vedno rodi nove ideje :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ha ha ha...."za goske ni seno"...za crknit...Martina je tudi za štose, tega pa še sama ne bi bolje povedala....
    Ampak barve in sama pentlja so pa več kot čudoviti...pa kje hudimana nabavljaš tako krasne barve filca.....samo ne mi rečt, da v tujini....čao

    OdgovoriIzbriši
  9. te barvne kombinacije so res izredno lepe......siva je res super za kombinirat

    OdgovoriIzbriši
  10. Kdo bi si mislil, da siva tako zaživi pod tvojimi prstki. Zelo lepe pentlje si ustvarila :)

    OdgovoriIzbriši