petek, 04. december 2015

New cat in town (... in še kaj)

Moji mačkasti družini se je pridružil siv mačkon.
Imena še nima.
Lahko pa mi pomagate pri izboru.






Kaj sem še počela zadnje dni...
Včeraj mi je uspelo narediti voščilnico za blogersko kolegico. Trenutno je ta tip voščilnic aktualen za vsa dekleta od 4 do 99.
Vsakič v malo drugačni različici.


Ta teden me je prijetno presenetila objava v prilogi Delo in dom.


Zdaj bodo pa vsi vedeli zame ;)

------------------------------------------------------------------------------------
Na koncu pa vas vse vabim še na blog moje sestre. Končno :)
jasminincvet.blogspot.si/

Tule je njena objava home made daril on rojstnem dnevu moje nečakinje
jasminincvet.blogspot.si/2015/12/darilo-za-slavljenko


15 komentarjev:

  1. Lep mačkon in še lepša voščilnica s tortico. Tako všeč mi je ta rezalna šablona kroga, a se že celo večnost ne dobi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katero šablono misliš? Tole sem nabavla oktobra v Rayherju. Celo v prednaročilu.
      Sem šla pravkar pogledat, pa vidim, da je res raazprodana.
      http://www.rayher.si/izdelek/MD%20LR0388/sablone-md-creatabledva-krogarozice
      Je pa super. Tako, da priporočam nakup ;)

      Izbriši
    2. Ja, tole mislim, že dolgo je razprodana, hodim vsak teden gledat, če so jo dobili.

      Izbriši
  2. Najprej čestitke za objavo v Delovi prilogi. Ja, sedaj bodo pa res vsi vedeli za tebe. :-)) A ni to super?
    Tvoj sivi mačkon bi lahko bil Čuri. :-)) Se mi zdi, da mu paše takšno ime. :-))
    Grem še k tvoji sestri na obisk.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za objavo...Najprej te bom napadla.....Zakaj si skrivala svojo sestro ustvarjalko???? Hude stvari dela...se vidi, da ste v žlahti. Sem se takoj prfočkala pri njej, všeč mi je, da se ukvarja še kakšno drugo stvarjo, ki ne diši po papirjih.
    Maček pa je lahko....recimo Max...
    Aja, pa še muffin.....mnjami. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. same krasne stvari nagruntaš, krasen mačkon, čeprav nisem ravno njihov ljubitelj.
    in super duper za objavo, zaslužiš si!
    ta voščilnica je pa tudi meni takoooo ljubka!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za promocijo mojega bloga, sestrica :-)
    Krasen mačkon, kaj če bi mu nadela ime Maček Ferdo, kot tale muc slovenske ilustratorke :-) https://www.pinterest.com/pin/522136150523399863/

    OdgovoriIzbriši
  6. ali pa še te ideje: Sivi muc, Sivko, Sivček, Sivc, Greyc, Greyko,....

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo ta krasna voščilnica je pa mojaaa. Sladka, mehka in tako lepa. Duši hvala še tu.
    Sivko je meni najprej padlo na pamet, čeprav je zlajnano. Mački so več kot fantastični, sem se prepričala v živo.
    Čestitke za objavo, zaslužiš si in prav je, da čimveč ljudi spozna tvoje delo in čudovite uzdelke.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tipkarski škrat - izdelke sem želela napisati.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke za objavo v prilogi dela :) Povem pa ti da tile tvoji mački razturajo. Hmm, imena se pa nobebega pravega ne spomnim, mogoče : sivi muc , Sivko ali pa Felix? Mufinček je pa tako sladek da se mi je takoj zaluštalo nekaj sladkega :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Najprej čestitke za objavo....tvoji izdelki so res čudoviti. Tudi pohvala za tvojo sestrico....res se vidi da sta obe zelo nadarjeni . Glede mačkonov pa.....lahko bi bili: muca Maca, maček Muri in Čombe. Manjka še muc , ki frizira mačje repe Pepe.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke za objavo, saj si jo tudi zaslužiš-tvoj Sivko je krasen v družbi vseh ostalih muckov
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke za objavo, sem hotela že takrat ti pisati, ma saj veš... Siv muc je tudi lep o imenih pa raje nebi - doma smo se vedno skregli ko je bilo potrebno poimenovati novega hišnega ljubljenčka. Voščilnica z muffinom je res primerna za vse starosti, saj je tako njami ;).

    OdgovoriIzbriši