petek, 20. november 2015

Sodelovanje s Simono

Z ustvarjalno kolegico Simonina_FB_stran sva se dogovorili za sodelovanje.
Naredila sem ji nekaj poskusnih "aplikacij", ki jih bo ona namestila na svoje kape.

Tole je prvi končni izdelek



Tole so pa pripravljene poskusne živalice:

Čisto nova je tale pikapoka.
Upam, da mi uspe narediti tudi kakšno ponovitev.
Poznam najmanj eno prijateljico, ki jo bo nujno rabila ;)
V bistvu jo rabim tudi jaz. Tako, da sva že dve.



Mislim, da pa jaz rabim tudi eno (veliko) belo kapo. Bom Simoni rekla za njo ;)

13 komentarjev:

  1. TOOOO sem čakala....mini aplikacije za štrikarijo in kvačkarijo...za male in velike. Zadetek v polno. Sem vedela, da bo še nekaj iz tebe...ha ha ha (saj veš) čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna kapica, tako bi pa še jaz imela, ampak mogoče s pikapolonico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super tim sta!
    Nisem pristaš kap, ampak mislim, da bi kakšno vajino z veseljem dala nase.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja krasen tim sta, o tem sploh ni dvoma in dvoji dodatki čudovito popestrijo kapo,

    OdgovoriIzbriši
  5. Kombiniranje in sodelovanje je res ena super stvar in končni izdelek več kot odličen. Kapica z dodatkom je krasna:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super sodelovanje! :-) Tvoji okraski zelo lepo poživijo kapico. Pikapolonica pa je pravi cukerček. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično sta združili moči. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Super, da sodelujeta. Kapa je več kot odlična, še sama bi jo imela. Tudi pikapolonica je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito sodelovanje!! Nadaljujta, saj komaj čakam kaj vse bo nastalo :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Rek v slogi je moč se je uresničil :-).....krasno sodelovanje

    OdgovoriIzbriši
  11. O, super za sodelovanje. Tvoje živalice res popestrijo kapo. Super!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kaj je pa to dobra kombinacija. Tale pika poka bo zagotovo pravi modni hit :-) . Kapa takoj dobi vecjo vrednost s tvojo aplikacijo!

    OdgovoriIzbriši