nedelja, 08. november 2015

Novoletne 2015/9 Snežak Snowman

Ker gredo šablone spet na posojo k sosedi, sem si hotela na zalogo narezati nekaj snežakov.
To na zalogo se pri meni nikoli ne obnese preveč dobro... in tako sem morala takoj preverit, kako bi zgledal snežak na voščilnici.
In nastal je tale trio.




Uporabljeno:
- filc (seveda),
- vzorčasi papir v videzu blaga (najboljši nakup papir bloka ever)
- navaden papir, karton (tudi tega mora biti nekaj)
Dimenzija 10x10 (itak)

Naslednjič bom naredila kakšno s snežakom, ki bo cel iz filca.
Tale je malo preveč papirnat.


Ker so se mi voščilnice začele množiti, bodo tele šle v dobrodelne namene. Za srečelov, ki ga prireja naš nogometni klub.




Uporabljene Tinine šablone:
- snežak (by Rayher)
- napis "Srečno novo leto"
BTW... nič izposojenega tokrat ;)

Pripenjam seveda v novmbersko galerijo
najlepsi-par.si/galerija-meseca-novembra/

19 komentarjev:

  1. Čudovite so vse tri. Všeč mi je rdeče bela kombinacija in papirji so res krasni, snežko snežak pa sila simaptičen. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse so lepe in papir za ozadje je res krasen!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Res so luštni tile snežakci. Filc pa res poživi in popestri voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Trio snežak...lušni, mehki in crkljajo se na krasnem ozadju. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna ozadja, snežaki so pravi carji. Všeč so mi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita snežna druščina
    zelo lepe so
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Kot bi jih naslonil na kakšen topel pleten pulover. Dobro izpade.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo zelo simpatične voščilnice si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, pa res zgleda nekam papirnat ta tvoj snežak. :-))) Svetovne voščilnice si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj kakšna objava. Vse je tako luštno in zeloooo dobro :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Snežaki so prav super in papir, na katerega si jih postavila, tudi:) Tudi če je malo manj filca je fino in le glej, da soseda čimpreje dobi šablonice:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  12. Papir res deluje kot blago, zato so voščilnice zelo tople.

    OdgovoriIzbriši
  13. Your Christmas cards are so festive and FUN, Dusi! I love how you have given them dimension and texture with their hats, scarves, and features!! Thank you so much for finding me and joining me as a follower! It is a pleasure to meet you and return the compliment! I hope to see you again soon! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  14. ...hi, hi...čisto preveč papirnat :-))))! Prav res so čudovite...in se jih veselim videti v komplet mehki izdaji :-)))

    OdgovoriIzbriši
  15. Super so... podlaga je odlično izbrana, snežaki so pa grozno simpatični. So mi ti papirnati bolj všeč. :)
    Še dobro, da so okusi različni! ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Fantasticna barvna kombinacija. Meni je prav vsec papir z dodatkom filca :-)

    OdgovoriIzbriši