četrtek, 29. oktober 2015

Srečno - voščilnica in obesek 2 v 1

Po naročilu sem izdelala obesek za srečo.
Štiriperesno deteljico s pikapolonico.
Nato pa sem naredila še majhno voščilnico dimenzije 10x10, katere del je ta obesek.







Da je voščilnica simpatična tudi po tem, ko se ven vzame obesek za ključe, sem na sredino prilepila veliko pikapolonico. Ki pa je sicer povsem zakrita z obeskom.


Jaz sem čisto navdušena nad to mojo 2 v 1 pogruntavščino.

Lepim v Tinino galerijo:
najlepsi-par.si/galerija-meseca-oktobra/

Uporabljene Tinine šablone:
- Pikapolonice (iz papirja)
- Rayher majhne pisane črke
- Pravokotni okvirji s šivi (za tag)

16 komentarjev:

  1. super ideja in super cart pride tole.

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj si lahko ponosna, ker je pogruntavščina in izvedba fenomenalna. Na prvi pogled (ko nisem pogledala naprej) sem si to voščilnico predstavljala kot sliko. Zelo mi je všeč:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita kombinacija in krasno darilce in vse zelo lepo izdelano.

    OdgovoriIzbriši
  4. HUDOOOO ...tale je res za srečo....in kombinacija z voščilnico je res dobra.čao

    OdgovoriIzbriši
  5. iiijoj kako čudovita voščilnica in še čudovitejši obesek. Zelo lepo si ga zataknila, deteljica pa je krasno narejena :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh, tale deteljica je pa tako luštna in skupaj z voščilnico sta pravi lepotici. Zelo lepo si oboje izdelala. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  7. Domiselno in zelo pozorno
    voščilo in darilo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. O, super luštno darilce! Takšna mala ljubka, ročno izdelana darilca, kot pozornost kaki prijateljici, so super ideja! zelo, zelo lepo si tole naredila!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi jaz sem navdušena nad tvojo 2 v 1 pogruntavščino! :-)) Super ideja in izredno ličen izdelek. Pridna si, kot čebelica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Upravičeno si navdušena, tudi jaz sem. Prekrasno in domiselno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Navdušeno, čudovito srčno srečen kompletek!!! Si me navdihnila za eno darilce. HVALA <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Vauu, kako dobra ideja: voščilnica in darilo v enem. Super je in zelo lepo izdelano.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna ideja, ki izpade tako čarobno izpod tvojih prstov

    OdgovoriIzbriši