petek, 16. oktober 2015

Novoletne 2015/3 - Santa Božiček

Tokrat Božiček kot čestitka

Nedavno narejene obeske si lahko pogledate na tej povezavi:
dusiustvarja.blogspot.si/2015/09/santa-clause-christmas-ornament.html

Tokrat pa voščilnice velike 10x10 cm









Izziv/Challenge:
mariannedesign-challenge-138

Uporabljene šablone/ Used Marianne Design dies:
- Santa Clause MD COL 1391
- Horse MD COL1371 (small circles for snow flakes on frame)
- Giraffe MD COL 1386 (small oval for Santas nose)

Zavijte kaj tudi v mojo etsy trgovino, ki je že povsem pripravljena na sezono, ki prihaja.
DusiCrafts.etsy.com

Pa lep vikend vsem želim. Bodite ustvarjalne :)

19 komentarjev:

  1. Iiii, tele so ful posrečene. In zelo dobra dimenzija. Tukajle si pa šla mal izven okvirjev - ponosna nate, da si zvezdice prilepila malo čez rob. Super je izpadlo!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi... a veš kolk so me namučle tele zvezdice... saj veš, tisto da je in ni simetrije...
      Naslednjič jih bom še nekoliko drugače uporabila... boš vidla kolk bo dober...
      Jst sem čist not padla. :)

      Izbriši
  2. Ljubka Božička. Tudi meni je všeč, da si zvezdice postavila malo sem, malo tja. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepi in zelo mehki Božički. :-) Super lušno si sestavila praznični voščilnici. Tisto z zvezdicami postavljam za 1 mm v ospredje. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Že spet tvoja simpatična, mehkobno-barvita voščilnica:), pa zvezdice, ki mal čez štrlijo so tudi odlične. Tudi dimenzija voščilnice je za ustvarjanje v krogu odlična. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  5. Noro dobri sta obe varaianti, tako mehki in prisrčni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Gorgeous card you made .
    Thank you for joining our challenge.

    Kind Regards
    Anita
    MDblog

    OdgovoriIzbriši
  7. Super cute cards!
    I love your felt santa's.
    Thank you for joining our challenge.
    Kind regards, Marleen
    MD challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoje "mehke" voscilnice so res nekaj posebnega. Tudi meni je vsec, da nimas popolne simetrije :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. What a beautiful cards!!
    Thanks for joining
    Wybrich
    DT MDchallenge blog

    OdgovoriIzbriši
  10. Very nice cards !!!
    Thank you for joining us.

    Mieke, MD Challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  11. Super Božička, a ti sploh kaj spiš?? Pomoje imaš kakšne škratke, ki ti pomagajo šivat, hihi :)

    OdgovoriIzbriši


  12. O presnet, tale Božiček je šel pa res kar mim mene...mogoče me ni šmirglau ravno zaradi tega, ker imava isti priimek. Tako da: "dragi Božiček, če boš še kdaj na Dušini sceni oz.njenih voščilnicah, mi prosim vsaj pomežikni, saj menda pri svoji starosti še pogledaš za kakšno kiklo. Si pa občudovanja vreden star dedi in Duši te tako lepo upedena, da te je veselje pogledat." čao

    OdgovoriIzbriši