sreda, 23. september 2015

Retro avto

Moos gumi, za katerega sem nedavno izvedela, kako se ga lahko super uporabi za 3D efekt, mi ni dal miru... in sem ga morala uporabiti.

In kaj čem boljšega kot ponovno sprobat Tinin retro avto.
Ker se mi je zdelo, da je pač avto dovolj za čestitko, sem ga malo na debelo okvirila in potem okvir (tudi podložen z moos gumijem) prilepila na rahlo premajhno osnovo.




Z otrokoma smo dodali še mini srčke in pa obvezno ime slavljenke.



Verjetno bi lahko kaj še dodala. Pa se mi je zdelo, da je dovolj.

Nobl je tale moss gumi. Še boljši pa avto.

Lepim v Tinino galerijo:
najlepsi-par.si/galerija-meseca-septembra

12 komentarjev:

  1. Krasno si se znašla. Tudi meni se zdi popolna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. iiiiiiiiiii, kul je izpadlo. Res je dobr tale moss gumi, a ne? Jaz bi ziher še rožce nametala na okvir, glede na to, da sem zadnje čase zasvojena s Tininimi ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Karkoli dodajati bi bilo odveč. Voščilnica je popolna. Všeč mi je ideja s premajhno osnovo. Vrhunsko zgleda. :-) Avtek pa je itak carski. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Duši :-))) Super lepo ste naredile tole voščilnico za Sašo. Vse mi je všeč od barv, okvirčka, pa do zadnjega srčka...

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je tvoje poigravanje z različnimi materiali. Resnično ti uspe najti nekaj, kar še nisem videla :) Ta guma je fantastična za avto, ki kar izstopa. Luštna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta avto je res super in moos gumi je res zakon za take stvari in predvsem tudi za tresočke. Jaz jo zelo rada uporabljam za take stvari.

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj kako luštkana voščilnica :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Avto je svetovno dober, da si pa uporabila samo dve barvi je pa zakon. Meni je všeč ta kombinacija...zelo. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Svetoven avto in zeeelooo zanimiv okvir. Tudi meni se zdi, da je super, ker si uporabila malo drugih elementov. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  10. Svetovno nobel avtoček in prav simpatično izpade tole kukanje preko roba -zelooo všeč :)!

    OdgovoriIzbriši