sreda, 09. september 2015

Novoletna čestitka po skici

Pridejo trenutki, ko Duši vzame v roke tudi papir in naredi čestitko.
Ob pregledovanju drugih blogov je tudi mene zamikalo aktualno ustvarjanje po skici.

In če mi kakšna tematika leži, so to božični prazniki. In tako je nastala letošnja prva praznična.


Mi je kar všeč kako sem na koncu vendarle skombinirala vse delčke v celoto.
Na začetku namreč ni kazalo, da bo sploh kaj uporabnega nastalo.

Mislim, da sem uspešno uporabila vse predpisane elemente. No, skoraj vse.





Prijavljam na naslednje izzive:
Uporabila sem Tinine (Rayher) super male pisane črke

Tole je bil pa zame kar precejšen skok iz okvirjev. In sem kar malo ponosna nase ;)

Uporabljenih je bilo precej elementov:
- servetna tehnika za osrednji del čestitke (hiški in smreka)
- velika snežinka iz lanskoletne zaloge (hvala Kati)
- prirejeni tag s spellbinders labels eight šablonami sablone-spellbinders-labels-eight
- tudi vmesni del (osenčen kremni pravokotnik) je prirejen iz istih labels šablon
- male snežinke so iz notranjih delov nelies rožic nellies-rože
- kupljen papir za ozadje ter
- natur temna osnova čestitke

Pa še skica, ki sem jo poskušala čimbolj povzet.

16 komentarjev:

  1. Zelo lepa in prav posebna je. Super si tudi uporabila servetke.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako je lepa. Ne samo filc, tudi čestitkanje ti gre zelo dobro od rok.

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako čudovito praznično-zimsko voščilnico si naredila! Tudi tebi skica ni delala težav, čeprav sva se tega malce ustrašili, da je izziv pretežak :-)) Lepo si se lotila skice in se ji krasno približala.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi, ko stopiš iz ustaljenih tirnic (beri: filc), je tvoj izdelek popoln! Super si sledila skici in nastala je čudovita praznična voščilnica v meni zelo všečni barvni kombinaciji. .-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo zelo je lepa! Toliko delčkov si mojstrsko združila v krasno celoto! In barve so take prave praznično zimske.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna je....sploh barve so mi svetovne.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa, prav praznično se že počutim ob tvoji voščilnici. Lepo si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa novoletna voščilnica. Dobra ideja za izdelavo po skici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita voščilnica. Krasno si sledila postavitvi in uporabila noro lepo barvno kombinacijo.
    Hvala, da si se nama pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Čakaj čakaj, ali prav razumem, da si frišna v voščilnicah. Ojej, pa tako krasno je izpadlo. Jaz se s prvimi nisem upala pokazat na blogu, kaj da bi se javila na kakšen izziv. ( Sem šla pobrska po tvojih starih stvareh, pa vidim kar nekaj voščilnic.) Ampak vseeno ti povem, da jih lahko komot delaš, ker ti tudi to lepo leži. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, definitivno sem frišna v tem, koliko čestitk sem naredila, ki so primerne za objavo.
      Delam jih pa res samo občasno.
      Drugače pa, če bi moj dan imel 48 ur, bi delala vse živo... risala na keramiko, na majčke, šivala cotke za otroke, delala čestitke...
      Pa ker jih ima dosti manj, sploh tistih efektivnih, se osredotočam na filc in se tam trudim za odličnost.
      Paše pa tu in tam izlet v kakšne druge vode ;)

      Izbriši
  11. ooo vse ti gre od rok; šivanje, rezanje, lepljenje. Bravo zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličnost ti je blizu tudi v papirju! Krasna voščilnica, v toplih zemeljskih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  13. Dusi, sem prav vesela, da te je izziv premamil in si naredila nekaj iz papirja :) Voščilnica je čudovita, krasne barve si izbrala in všeč mi je, da si uporabila tudi servietno tehniko, ki na voščilnicah ni ravno običajna.
    Hvala za sodelovanje v CRAFT-alnici in hvala tudi za vse komentarje pri meni v času mojega komentatorskega mrka ♥ Tina bo menda 8. oktobra spet v Rayherju, se vidimo? :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Zeloooooooooooooooooo všečen skok med papirčke in če nebi bila tak fan tvojega filcanja bi ti rekla da posezi kaj večkrat po papirju. Vsekakor zmagovalna kombinacija motiva, tehnike in voščilnice po skici :).

    OdgovoriIzbriši