sobota, 26. september 2015

Avto za fanta

Fanta gresta danes na rojstni dan k prijatelju.
Pa smo naredili eno voščilnico... s Tininim avtom.
Če je pa tolk super. Ter seveda z moos gumo. Le kako sem do zdaj živela brez teh dveh stvari :)
Komaj čakam prihajajočo predstavitev novih šablon v Rayherju


Avto je rabil malo strukture in sem ga naredila iz lepenke.
Ponovno sem ga malo uokvirila.
Črke pa sem pustila kar iz gume.




Lepim v Tinino galerijo:

15 komentarjev:

  1. Super voščilnica za šest letnika. Moram tudi jaz enkrat probati moosgumi, ga še nisem rezala s šablonami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super avto za super fanta:). Všeč mi je tvoja postavitev v okvir in ozadje je čisto pravo za avto.
    Moosgumi je res odlična zadeva, jaz ga največkrat uporabljam pri kakšnih balončkih in številkah, kam dlje pa še nisem šla:) Poznam ga od takrat, ko so v našem kraju odprli trgovino Tedi (toliko za inf.,če katera še mogoče ne ve). LP in se vidimo pri Tini:)) - Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi iz lepenke je ena a, Še okna si zasteklila :) Ozadje je zelo primerno. Skratka, voščilnica je super lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita fantovska
    krasne barve si uporabila
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica, taprava za fanta, tako razigrana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Cute card.
    Thank you for joining us at Allsorts this week :)
    AnyOldCraft

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštkane so te voščilnice iz moos gume.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidim, da te je tale avtomobilček čisto zasvojil :) Vse, kar narediš z njim, je super luštno. Ga imam na wishlist :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale avto bi moral biti obvezno osnovno sredstvo vsake ustvarjalke....in moss gumi...hvala, še to bo treba probat....pa lepenka za strukturo....carsko. čao

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lušna voščilnica za šestletnika. Tale avtek je res carski in vidim, da je trenutno tvoja najljubša igrača. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Avtoček te je res zasvojil, kar pokaži še kakšno noviteto z njim :).

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi, hi Duši...sem čakala še kakšen avtek od tebe :-)). Super lepa in vesela je...in drugi teden se vidimo!!!! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Thanks for joining us at allsorts Tracy x

    OdgovoriIzbriši