torek, 23. junij 2015

Sestrine rožice - 2.del

Pridem kak dan nazaj k sestri na obisk.
In mi vsa navdušena takoj reče "Pridi, pridi, da ti pokažem, kaj sem ustvarjala..."
Ja, je že kr lepo padla v ustvarjanje ;)

Naredila je dve zahvalni čestitki kuverti.
Kvadratni okvirček je čudovito razširila na velik pravokotnik.
In krasno barvno skombinirala z rožastim papirjem ter napisom na pavs papirju.

Meni je zelo všeč. Pa vam?







Tole je tale čudežni okvirček
MAD450362/sablona-leaaposbilities-cvetlicni-okvireti

Posvetilo je tudi izrezano s to isto šablono - to je notranji del okvirja.

Ja nič, zdaj jo bom pa res morala nahecat, da začne še sama objavljat.
Ker takole ne bo šlo...


Sestro prijavljam na izziv pri craftalnici 

Uporabila je stare preverjene šablone za rožice in metulja ter papir iz zaloge.
Na novo je pa prvič uporabila pavs papir na voščilnici.
Prvič je tudi eksperimentirala s podaljševanjem - iz relativno majhnega kvadratnega okvirja je naredila velik pravokotni okvir.


5 komentarjev:

  1. Lepo, da si objavila sestrini zahvalnici, saj sta čudoviti. :-)) Čipkast okvirček je nekaj posebnega. Zelo mi je všeč. Všeč pa mi je tudi postavitev in barvna usklajenost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo sestrica :-)) Čudoviti sta in zelo lepo ju je sestavila. Krasen izbor barv.
    Hvala, ker ustvarja z nama v Craft-alnici ... Srečno

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo je skombinirano vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita narejeno. Sestrico pohvali, a jo prosi, naj začne objavljati sama, saj z enega bloga lahko sprejmemo le 3 prijave.
    Hvala, da sta z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši