ponedeljek, 27. april 2015

Mašne

Vmes, ko se pripravljam na novo rundo vezenega nakita, pa nekaj malo manj unikatnega ustvarjanja.
BTW... priprave na novo rundo so v polnem teku, saj sem v prejšnjem tednu na veliko trošila denar za raznorazne osnove - verižice, prstani, uhančki...

Seveda pa pri tem trošenju ni šlo mimo nabave nove šablone.
Tole sem nabavila MFT-beautiful_bows
Po tehtnem premisleku sva s Kati ugotovili, da to rabim. ;)

Tole je pa nekaj prvih izdelkov.








8 komentarjev:

  1. Itak spet dober nakup. Čudovite so na obročih in špangah. Pa še meni jih lahko posodiš ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Brez dvoma bo tale šablona tebi prišla zelo prav. Te pentlje so res krasne in se lepo podajo obročem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dober nakup. Manjše in večje deklice bodo vesele takšnih obročev s krasnimi pentljami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res si poterbovala, saj boš tako razširila spekter svojega nakita :). čudovite mašnice!

    P.S.: hvala za prijetno presenečenje v Ketinem paketku - fenomenlane rožice :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Upam, da se boš znašla. Če ne me pa pocukaj za rokav :)
      Priložila sem dve že skupaj zašiti/potegnjeni, da vidiš kako jih lahko uporabiš.
      Jaz pa delam tele špange iz njih:
      https://moj-mozaik.si/izdelek/Spange-rozice-iz-filca

      Izbriši
    2. Res so svetovne. Sem jih že mislila uporabiti, ma sem raje počakala ker so res za posebne prilike :).

      Izbriši
  5. Hvala punce, da me razumete. :)
    Sem kar vesela za tele moje bolj tržno naravnane nakupe.
    In višja cena šablone se bo tudi kmalu pokrila.

    OdgovoriIzbriši