sreda, 04. marec 2015

Med objavami

Vmes med objavami mojih novih izdelkov pa še malo o objavah drugje.

Velikonočna jajčka so letos navdušila marsikoga, ne pa čisto vseh.

Metka, ki je glavni akter v ozadju Ustvarjalnih rok, me je uvrstila v rubriko predlogov za velikonočna darila


ustvarjalneroke.si/e-revija (stran 31)

Navdušila sem tudi mojo dobaviteljico filca iz USA.

instagram.com/thefeltshoppe

V pričakovanju nove pošiljke rdečega filca, ki upam, da bo prispela še ta teden.
Potem pa veselo na delo :)

Da pa ne bo objava čisto brez novosti, so tule nova jajčka narejena po naročilu v kombinaciji zelene in oranžne.


PS: Rdeč filc je danes že prispel. :)

4 komentarji:

  1. Važička ;-) Sem ponosna nate <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Super predstavljaš našo malo državico doma in po svetu - veš da smo vsi ponosni nate :).

    Zelena kolekcija je fnatastična!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo in prav, da te "najdejo", saj so tvoji izdelki prekrasni!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej, čestitke. So te upravičeno izbrali ;)

    OdgovoriIzbriši