sreda, 11. februar 2015

Pirh, zajec in čestitka

Verjetno ste že ugotovili, da sem se v začetku letu odločila, da bom letos bolj kot ne preskočila prvi naval praznikov (Valentinovo, Dan žena...) in se raje bolj posvetila Veliki noči.

Tokrat ima Craftalnica zelo luštno temo z uporabo negativov.
In sem se odločila v ta namen narediti tudi eno čestitko.




Preprosta ideja, preprosta izvedba, meni ljube barve in zraven še malo filca. To je to.
Detajlov pa raje ne gledat ;)

Kar se napisov tiče sem bolj švoh s šablonami, še bolj s štampiljkami. Ponavadi si grem kakšno od Keti sposodit. Tokrat sem uporabila kar svoje črke od MD. Ker so črke precej velike, se z njimi ne da kaj veliko napisat. Pa zato toliko lepše zapolnijo prostor ;)
Napis je "Veliko pirhov".


In še z bolj klasičnim napisom v angleški različici

Čestitko prijavljam na izziv
craft-alnica-izziv-127-negativ

Od zadnje objave je nastal tudi že en nov pirh iz filca. Pa še njega dodajam k tej objavi


7 komentarjev:

  1. Ko skombiniraš filc in papri nastane prav čudovita voščilnica - barve so res TOP. Velikonočnega zajčka si pa prav založila s pirhi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta tvoj filc je zakon in pirhi iz njega tudi.
    Všeč mi je minimalistika čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštnaaa. Pa ta nove trakce vidim, Pa negativ tistega nesrečnega jajca ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjela ali ne, ampak še negativ je komi odrezala tista šablona... grrr
      Danes sem šla v Art še po tisto ta veliko christmas šablono in sem si mimogrede kupila tisto kovinsko tansko ploščo.
      Zdaj pa upam, da bo kaj manj težav z raznoraznimi čudnimi šablonami.

      Izbriši
  4. Mi je všeč, da vsaj ena preskočila ta uvožen praznik s srčki. Dan žena so pa itak čisto skazili z materinskim dnevom, otroci so pa zmedeni 100 na uro in ne vedo kaj in kako. Lepo ustvarjaš, s filcem sta pa zelo na TI, ker te res uboga, pa ni važno kakšen izdelek delaš. Tudi ta je krasen. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Naredila čudovito voščilnico :-)) Filc jajčka so pa itak cart.
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštna, krasno si se znašla z negativom. Filcasti pirhki sopa prelepi.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici in srečno. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši