sreda, 14. januar 2015

Moje naj trgovine

Kje jaz najraje nakupujem?
Govorim seveda o trgovinah z ustvarjalnim materialom ;)




Najprej je to seveda moj najbolj bistveni material FILC.
Na začetku lanskega leta sem prvič nabavila "tapravi" volneni filc in bila kaj kmalu zasvojena s kvaliteto materiala.
Preizkusila sem material iz več trgovin in iz različnih držav porekla.
In ugotovila, da poleg kvalitete in cene veliko šteje tudi osebni pristop, ustrežljivost, odzivnost, pomoč pri iskanju pravih barv. In še kaj.
Našla sem dve trgovini, s katerima sem zelo zadovoljna.

1) UnbondiaFieltro iz Španije.
Tole ustvarjalko, ki med drugim tudi prodaja material, sem odkrila, ko sem že dalj časa iskala čisto specifično barvo (številka 19).


2) TheFeltShoppe iz Združenih držav.
Tudi tole trgovino sem odkrila, ko sem iskala čisto določeno barvo (pravi odtenek bež barve za moje piškotke).
Tiste bež barve sicer več nimajo. Imajo pa magento, aqua in vedno kakšne akcijske ponudbe, zaradi katerih so ena izmed najugodnejših trgovinc s tem filcem na Etsyju.
Ugodnosti objavljajo redno na FB thefeltshoppe.
Za to, da nastane končni izdelek, pa rabim še kaj poleg filca. Predvsem so to prejce. Dolgo sem uporabljala prejce Ljubica in Runolist. Najprej sem startala s starimi zalogami iz mamine omare. Potem kupovala v lokalni trgovini z blagom. Nato pa najprej odkrila trgovino Elna v Celju z veliko bolj ugodnimi cenami in nato še prejce Puppets.

3) Lango
Osebno najraje uporabljam tip preje Puppets-Perle. In pri znamki Puppets je paleta barv res široka. Še veliko širša paleta barv pa je pri prejah Puppets-mouline.
Spremljati jih lahko tudi na FB Trgovine Elna
Poleg ugodnih cen nudijo tudi članski 10% popust v obliki zbiranja točk. Ter promocijo ustvarjalcev na njihovih straneh.
Danes sem ravno dobila paket iz Španije. Jutri pričakujem še paket prejic iz Elne....
Potem morda naredim še kakšno fotko ujemanja, kot je na prvi sliki v tem postu.
In pa še končni izdelek, ki je posledica dobrega ujemanja barv ;)


3 komentarji:

  1. iiiiiiiiiiiiiii, moji uhančki <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Hval za info, če kdaj zaidem v te vode. Ti kar pokaži vse novosti ki pridjeo po pošti - seveda v izdelkih :)

    OdgovoriIzbriši