torek, 30. december 2014

Moja DaWanda

Letos sem se preizkusila na kar nekaj novih področjih prodaje mojih izdelkov.
In ena dokaj pozitivna izkušnja je nemška DaWanda.
DaWanda je nekakšen evropski (ali bolje rečeno nemški ) odgovor na ameriški Etsy.
Trudi se postati vseevropska, a je še vedno predvsem nemška stran.
Spletna trgovina za prodajo handmade in vintage stvari.



Trgovino sem odprla meseca maja.
Kar nekaj časa sem rabila, da sem se navadila dodajati nove izdelke v trgovino in da za to nisem več porabila cele večnosti.

Nekaj artiklov sem pred začetkom Christmas sezone celo prevedla v vse razpoložljive jezike.
Pa sem predvsem porabila ogromno časa in jeze nad google translatom, ki je prevajal včasih zelo po svoje.
Iz moje izkušnje je potrebno imeti artikle odprte v Angleščini in Nemščini. Večina kupcev je namreč iz Nemčije.
Občasno te kakšen kupec kaj vpraša. Recimo če se da določeno stvar narediti v drugi barvi. Navadila sem se, da odgovarjam izključno v angleščini, ki jo toliko obvladam, da vem kaj napišem. Pa to kar dobro funkcionira. Nemško še kar zadovoljivo razumem. Da bi pa kaj napisala, pa raje ne.
So ti pogovori kar zanimivi. Kupec mene sprašuje v nemščini, jaz odgovarjam v angleščini in se vse zmeniva. :)

Sicer pa velja upoštevati nekaj osnovnih pravil:
1. Najprej je potrebno imeti kvaliteten izdelek.
2. Nato dovolj dobro fotografijo, saj na netu prodaja predvsem fotografija. Na tem področje še vedno nekoliko šepam. Pa za izkoristiti je možnost 4 fotografij za en izdelek.
3. Potem sledi opis. Opis naj pove bistvo in naj ne bo predolg, saj ga sicer nihče ne bo bral. Opredeliti pa velja osnovne karakteristike izdelka: material, barvo, dimenzije, način uporabe...
4. Trgovina mora biti založena. To pomeni vsaj 30-40 izdelkov. Da deluje bolj "profesionalno".
5. Potrebno je vztrajati in ne obupati po mesecu ali dveh ter se nenehno izboljševati.
6. Cena niti ni najpomembnejša. Ali pa morda je in bi v primeru nizkih cen imela veliko večjo prodajo... kdo ve.
7. Bodite pošteni. Naj dobi kupec malo več kot je pričakoval. Ali pa hitreje kot je pričakoval.
Spletne trgovine kot je DaWanda delujejo na podlagi "dobrega glasu". Vsak kupec te lahko oceni. In prodajalčev rating velikokrat vpliva na nadaljno prodajo.

Strani kot so Etsy ali DaWanda obiskujejo ljudje, ki si želijo nekaj unikatnega drugačnega in ne masovne produkcije in po mojem mnenju tudi spoštujejo ročno delo in so pripravljeni plačati razumno ceno.

Glede plačila:
Jaz uporabljam predvsem PayPal in pa nakazila na TRR. Mislim pa, da se da registrirat tudi brez PayPal računa. Nisem pa raziskovala.

Pa še stroški:
DaWanda (vsaj zaenkrat) ne zaračuna provizije za uvrstitev izdelka v trgovino.
Računa pa precejšnjo provizijo od prodaje, to je 10%.
Izstavijo pa račun za to provizijo po nekem časovnem obdobju.


In še link do moje DaWande
en.dawanda.com/shop/dusi-ustvarja

Pa veliko uspeha ;)
Jaz tudi po novem letu ostajam na DaWandi.

PS: Na ogled vabljeni tudi v Martinino trgovinico. Meni je zelo všeč. Še posebno pa so mi všeč škatlice.
de.dawanda.com/shop/paperbox
PS2:
Martina ima odprto trgovino preko nemške strani in plačuje tudi provizijo za dodajanje artiklov v trgovino. Tako, da če bo katera odpirala trgovino, naj to naredi na angleški verziji dawande. Zaenkrat tu te provizije še ni

6 komentarjev:

  1. I ja imam svoj ducan na dawandi i moram ti napomenut da ti racunaju i postavljanje artikla u ducan i proviziju za prodani artikal. I racun dobivas svaki mjesec.Barem je tako kod mene. Ja imam ducan vec vise od godinu dana. Lijep ti je ducancic. :)
    Lp, Martina i sve dobro ti zelim u Novoj godini.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sem registrirala moju prodavnicu preko engleske verzije dawande. I tu za sada ne računaju provizije za postavljanje artikala. Pošto je to verovatno u promotivne svrhe.... promenit če uslove poslovanja posle nekog vremena.
      Sve dobro želim i tebi. I puno ti hvala što me pratiš.

      Izbriši
  2. Srečno 2015 tebi in tovjim. Bom pokukala kaj ponujaš v trgovinici in kako to sploh deluje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za vse te zelo dobrodosle podatke in vse dobro v novem letu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Z veseljem pomagam še s kakšno informacijo ali izkušnjo.
    Pa upam, da bom imela kmalu kaj več družbe tam gor :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Malo dopolnitve po približno pol leta, od kar sem napisala tale moj post.
    V zadnjem času je DaWanda prenovila svojo stran in postala veliko bolj prijazna do prodajalcev, saj je poenostavila vnos izdelkov.
    Prodaja je pa bolj tako-tako. Sicer pa glavna sezona šele prihaja.

    OdgovoriIzbriši