nedelja, 21. december 2014

Čestitki za babico

Tokrat je praznovala rojstni dan babi in to okroglo obletnico.
S pomočjo otrok sem izdelala kar dve čestitki.
Obe s po 7 vrtnicami za 7 dopolnjenih desetletij.

Z eno sem precej zadovoljna, z drugo manj.
Moram pa priznat, da sem dobila kar malo veselja za papirčkanje ;)






Ponovno hvala Keti za posojene šablonce <3.

Ponovno sem tudi navdušena nad kvaliteto šablonc Najlepši par.
Prijavljam se v njihovo decembersko galerijo najlepsi-par.si/galerija-meseca-decembra

PS:
Zakaj mi prva (rdeča) voščilnica ni preveč všeč?
Bila je narejena nekako malo na silo. Medtem, ko je druga nastala zelo spontano.
Pri prvi sem začela s šopkom bordo rdečih vrtnic takim kot je bil dejanski šopenk, ki smo ga zraven podarili. Iskala primerne papirje za ozadje in pristala na koncu na rdečem in mareličnem, ki za silo gresta zraven.
Pri drugi pa sem začela s papirjem po izboru otrok in je z nekaj dodatki čestitka kar oživela.

4 komentarji:

  1. Ne vem, katera ni všeč tebi. Meni sta obe čisto mojstrski!!!! Res si čudovito združila mehke rožice in papir.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti sta! Meni je za odtenek lepša svetlejša varianta :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo mi je všeč kako si tole skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsake oči imajo svojeg amalarja, tkao da sta meni všeč obe. Je pa res, da če bi morala izbirati bi bila svetlejša prva izbira.

    OdgovoriIzbriši