sreda, 05. november 2014

Christmas Star Ornaments / Božični okraski zvezde

Naslednji dober nakup iz letošnje MD kolekcije je bila šablona zvezd.
Lansko leto sem na roke risala in rezala podobne zvezde... in kmalu obupala.
No, letos pa sem si privoščila šablono in bodo tudi zvezde postale moj standardni novoletni okrasek.

Za začetek sem se lotila najbolj klasične rdeče-bele kombinacije









Uporabila sem srednjo in manjšo šablono
Marianne Design COL1360



Prijavljam se na izziv
craft-alnica izziv-120-naj-snezi

10 komentarjev:

  1. Tako topli, mehki ... Čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite zvezdice.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 120. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako lepe zvezdice! Uporaba filca ti gre res fantastično dobro :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker se igraš z nami s snegom posutim izzivom v CRAFT-alnici ... Srečno!

      Izbriši
  4. Krasne zvezde v vedno lepi rdeče beli kombinaciji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite zvezdice.
    Hvala in srečno pri izzivu. Lp, Lili

    OdgovoriIzbriši