torek, 04. november 2014

Reindeer Christmas Ornaments / Jelenček rudolf

Ugotovila sem, da imam rada "Christmas season".
Ampak zdaj, ko se še niti ni dobro začela.
Ko ustvarjam prvo serijo letošnjih obeskov in se vse zdi mogoče...

Že kak mesec ali celo dva nazaj sva s Keti nabavljali nove šablonice.
In Marianne Design je letos prijetno presenetila s kolekcijo šablonc, ki so zelo primerne za rezanje filca.
Mogoče na tem mestu omenim eno dokaj pomembno dejstvo v vezi s filcem.
Letos sem pričela uporabljati filc iz bolj naravnih materialov (volna ali volna+viskoza) in ne več poliesterskega kot v preteklosti. In je razlika precejšnja.
Brez vsakega problema se reže z večino šablon za sizzix (ki nimajo nekih mini detajlov).
Lažje se reže s škarjami, lepše se šiva, ne razteguje se po svoje in tudi ne scufa se tako hitro.




Šablona, ki sem se letos vanjo prav zaljubila, je
"COL1369 Marianne Design Collectable – Eline's Reindeer"

Naredila sem nekaj manjših sprememb, da izgleda jelenček bolj "moj".
Našila sem mu širok nasmeh in dodala rdeč šal za še bolj božični vtis.

Celotno snežno kroglo sem dopolnila še z nekaj srebrnimi snežinkami.
Prijavljam se na izziv
craft-alnica izziv-120-naj-snezi

8 komentarjev:

  1. Vauuu, kakšen super jelenček.
    Všeč mi je, da so tudi pri MD začeli s šablonami,
    kjer sestavljaš motiv. Tale je res čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  2. iii, kaksen krasen jelencek in obesek.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasen obesek si naredila.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 120. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni obeski.
    Hvala, da jih deliš z nami v 120. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo kako prisrčen obesek! Zelo lepo si ga izdelala, mojstrica filca :-))
    Hvala, ker se igraš z nami s snegom posutim izzivom v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši