nedelja, 09. februar 2014

Maček Muri in Muca Maca

Spet Maček Muri boste rekli?
Ja, kaj pa morem, če je povpraševanje po njem.

Včeraj sem se lotila izdelovanje nove runde.
In potem, ko sem izdelala kar nekaj Murijev, sem enostavno morala končno naredit tudi Muco Maco.
Muri je precej bolj enostaven, saj hitro ujemaš pravi odtenek črne in zelene.
Pri Maci je pa tole malo težje.
Po sliki iz knjige težko določiš ali gre za belo muco s svetlo sivim smrčkom, ali morda za svetlo sivo z belim smrčkom.
Jaz sem se odločila za slednjo kombinacijo.
In ker je bila še vedno malo preveč podobna Muriju, je dobila roza mašnico in prav zasijala. :)




Še preden je nastal Maca, pa sem poslikala Murije v nastajanju

2 komentarja:

  1. totalno luštna, sem si jo dans tud navesla nase ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem vesela, da je našla tak topel dom :)

      Izbriši