sobota, 18. januar 2014

Angry birds

Maske, obeski in igrica

Tile jezni ptiči so tko luštni za ustvarjanje.
Močne žive barve, čiste in jasne poteze... pa čisto slučajno so še precej priljubljeni.

1) MASKE
Tokrat sem se drugič lotila izdelovanja mask.
Prvič s pomočjo mojega šivalnega stroja. In moram priznat, da sem navdušena nad izdelavo in končnim izdelkom. In maske so tudi zelo nosljive :) Danes smo imeli en velik žur z njimi ;)

Napotke za izdelavo rumenega ptiča sem našla tule:
tutorial-yellow-angry-bird-mask
Osnovo za rdečega, modrega in črnega pa sem potegnila s te slike:
red bird mask
Seveda sem malo po svoje naredila detajle.





2) OBESKI
Med obeski so se že pred časom znašli rumen, rdeč, moder in črn ptič.
Tokrat je nastal še zeleni, tisti s ta velikim kljunom... ki mi je delal težave.
Moj mož pravi, da izgleda kot velik korenček... ampak obdarjenec je bil nad obeskom navdušen in to je vse kar šteje :)


3) IGRA 3 V VRSTO
Lotila sem se še enega izdelka, za katerega sem idejo videla že pred časom.
Easter felt tic tac toe
To je igra "Tic Tac Toe" ali po naše "3 v vrsto"

 V moji prvi verziji z jezni ptički v glavni vlogi...
Tic Tac Toe with angry birds
Tic Tac Toe with angry birds
Kaj naj rečem... končni izdelek je super. Je pa vloženega veliko dela... in zaenkrat kaj takega ostaja rezervirano za posebne priložnosti.

2 komentarja: